Bruker-104685 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Fullførte Metal Gear Solid IV for fjerde gang. Like episk alle gangene. Magisk klassiker uten tvil. Spillet rører meg enda med følelser, sorg, glede m.m! Helt vanvittig monumental spillopplevelse. Definitivt topp 10 på min liste! Kommende dagene blir det Dragon's Dogma, Wind Waker HD, GTAV m.m Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Nå om dagene: Ni No Kuni: Wrath of the White Witch (PS3) Silent Hill 2 (PS2) Luigi's Mansion (Gamecube) Endret 1. oktober 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 League of Legends Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Spiller BF4 Beta å det suger Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Fullførte Metal Gear Solid IV for fjerde gang. Like episk alle gangene. Magisk klassiker uten tvil. Spillet rører meg enda med følelser, sorg, glede m.m! Helt vanvittig monumental spillopplevelse. Definitivt topp 10 på min liste! Amen Men 1'eren vil alltid være hakket høyere. Spiller BF4 Beta å det suger Suger? Endret 1. oktober 2013 av Bahamut Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Spilt Legend Of Zelda Wind Waker HD (Wii U), GTAV (PS3), Killer Is Dead (PS3), Guild Wars 2 (PC) og The Walking Dead (PS Vita) i det siste. Tror det er disse jeg spiller fremover om jeg ikke hopper inn på Diablo III eller Dragon's Dogma iblant Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Starta med IL-2 Sturmovik 1946 igjen. Skjedd mye på de 4 årene siden sist jeg spilte. Etter 12 år gir utviklerne av spillet fremdeles ut offesielle patcher, med nye fly og funksjonaliteter. Samtidig som mod miljøet virkelig har gjort utrolige ting med denne gamle sliteren av en simulator. Som (desverre kan man vel si) etter 12 år fremdeles er den beste ww2 fly simulatoren noen gang laget. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Fullførte Metal Gear Solid IV for fjerde gang. Like episk alle gangene. Magisk klassiker uten tvil. Spillet rører meg enda med følelser, sorg, glede m.m! Helt vanvittig monumental spillopplevelse. Definitivt topp 10 på min liste! MGS1-4 må være en av de største opplevelsene man kan ha på en tv-skjerm, film inkludert. Så snart jeg skaffer meg Legacy skal det bli moro å spille gjennom fra begynnelse til slutt en gang til. Jeg har ikke engang tall på hvor mange ganger vi spilte gjennom MGS1 og 2 for å grave opp hver eneste lille detalj i dem. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Wind Waker (WII U) og GTA V (360) Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Bioshock II, nå som GFWL endelig er borte fra spillet. Har også så vidt prøvd Minerva's Den. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Final Fantasy VII og Fallout: New Vegas. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 MGS1-4 må være en av de største opplevelsene man kan ha på en tv-skjerm, film inkludert. Så snart jeg skaffer meg Legacy skal det bli moro å spille gjennom fra begynnelse til slutt en gang til. Jeg har ikke engang tall på hvor mange ganger vi spilte gjennom MGS1 og 2 for å grave opp hver eneste lille detalj i dem. Skal garantere mange av oss har spilt MGS1 og 2 altfor mange ganger som du sa med å grave opp hver eneste lille detalj. Mange spillserier har opplevelsen vært monumental og MGS er en av disse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 League of Legends Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ble angripi av nostalgia og kjørte igang gode gamle Curse of Monkey Island. Har faktisk minst like god replay-value i dag syntes jeg. Grafikken er veldig tegneserie-aktig så det føles veldig tidløst. Selv om spillet er 16(!!) år gammalt. Går faktisk helt fint dersom det spilles via ScummVM. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Tar en pause fra GTA V en liten stund. Får prøve meg på FF XIV igjen. Blir vel en nedtur etter å ha sittet med 360 kontrolleren 2 uker i strekk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Gta v all the way Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Her går det mest i GTAV (PS3), Scribblenauts (PC). Marvel Heroes (PC), Etrian Odyssey IV (3DS) og Final Fantasy 5 (iPad). Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Spilte gjennom Puppeteer i helgen. Veldig artig, og det føyer seg inn blant de beste eksklusive spillene til Sony. Nå har jeg holdt litt på med Rain og Black Mirror 2, og snart blir det Wind Waker HD også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå