Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fullførte Metal Gear Solid IV for fjerde gang. Like episk alle gangene. Magisk klassiker uten tvil. Spillet rører meg enda med følelser, sorg, glede m.m! Helt vanvittig monumental spillopplevelse. Definitivt topp 10 på min liste!

 

Amen :) Men 1'eren vil alltid være hakket høyere.

Spiller BF4 Beta å det suger :(

 

Suger?

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Starta med IL-2 Sturmovik 1946 igjen.

 

Skjedd mye på de 4 årene siden sist jeg spilte. Etter 12 år gir utviklerne av spillet fremdeles ut offesielle patcher, med nye fly og funksjonaliteter. Samtidig som mod miljøet virkelig har gjort utrolige ting med denne gamle sliteren av en simulator. Som (desverre kan man vel si) etter 12 år fremdeles er den beste ww2 fly simulatoren noen gang laget.

Lenke til kommentar

Fullførte Metal Gear Solid IV for fjerde gang. Like episk alle gangene. Magisk klassiker uten tvil. Spillet rører meg enda med følelser, sorg, glede m.m! Helt vanvittig monumental spillopplevelse. Definitivt topp 10 på min liste!

 

MGS1-4 må være en av de største opplevelsene man kan ha på en tv-skjerm, film inkludert. Så snart jeg skaffer meg Legacy skal det bli moro å spille gjennom fra begynnelse til slutt en gang til. Jeg har ikke engang tall på hvor mange ganger vi spilte gjennom MGS1 og 2 for å grave opp hver eneste lille detalj i dem.

Lenke til kommentar

 

MGS1-4 må være en av de største opplevelsene man kan ha på en tv-skjerm, film inkludert. Så snart jeg skaffer meg Legacy skal det bli moro å spille gjennom fra begynnelse til slutt en gang til. Jeg har ikke engang tall på hvor mange ganger vi spilte gjennom MGS1 og 2 for å grave opp hver eneste lille detalj i dem.

 

Skal garantere mange av oss har spilt MGS1 og 2 altfor mange ganger som du sa med å grave opp hver eneste lille detalj. Mange spillserier har opplevelsen vært monumental og MGS er en av disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...