Lykketrolling Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg spilte nettopp Deadly Preminiton: Director's Cut. Kan ærlig innrømme at det er noe av det verste mølet jeg har spilt på lenge, og da mener jeg lenge. På den annen side lo jeg høyt av flere ting her. Bare synd spillet prøver å være nifst. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg spilte nettopp Deadly Preminiton: Director's Cut. Kan ærlig innrømme at det er noe av det verste mølet jeg har spilt på lenge, og da mener jeg lenge. På den annen side lo jeg høyt av flere ting her. Bare synd spillet prøver å være nifst. Storyen er bra. Men gameplayet og grafikken er et møl. Spiller du det på X360 eller PS3? PS3 versjonen skal være bedre, men herregud for et kaos... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Synes det (Deadly Premonition på PS3) var utrolig artig. Greit at grafikken og fysikken er dårlig og kunne vært bedre, men historien, musikken, humoren og alle de merkelige folkene du møter gjør spillet veldig spesielt og minneverdig. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 For tiden spiller jeg Rogue Legacy. Morsomt og vanskelig spill, med en tanke variasjon. En lett blanding av bullet hell og 2D sidescroller. Mye oppgraderinger som for en til å fortsette å spille. Når jeg spiller går jeg også live på twitch, som kan gjøre opplevelsen mer sosial og lærerik Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Denne kommende uka blir det å spille Puppeeter, Diablo III og Kingdom Hearts HD Remix 1.5. Vurderer å bare laste det ned fra US store nå til førstkommende onsdag! Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Storyen er bra. Men gameplayet og grafikken er et møl. Spiller du det på X360 eller PS3? PS3 versjonen skal være bedre, men herregud for et kaos... Så vidt jeg vet er Director's Cut bare til PS3 foreløpig, men kommer snart til Steam av en eller annen grunn. Har lite å si på storyen, men det er som å dekke en tre måneders gammel pizza med et ferskt lag ost. Osten er god, men resten... Geez... Ta de første fiendene, for eksempel. Når de ser noen bak seg, bøyer de seg bakover for å angripe. WTF? Kunne de ikke bare snu seg rundt? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Diablo 3 pc. Farmer keys og kjører ubers for hellfire ring med Barben, samt vurderer spille litt på melee-Wizarden. Endret 7. september 2013 av Slai Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Hearthstone: Heroes of Warcraft Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 FIFA 11 for da lulz Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Hearthstone: Heroes of Warcraft Lucky bastard Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Har starta på Splinter Cell Blacklist (PC), mitt AMD Radeon HD 6850 takler spillet utrolig bra, med flott grafikk også. Fullførte Broken Sword: Director's Cut i går, for et utrolig bra spill. Skal starte på Broken Sword 2 til uka. Også spiller jeg Saint's Row IV med en kamerat (coop). Og spiller Star Trek Online med brodern. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Loki. Kjøpte det billig på Steam. Litt bugs her, glitcha introer der, men generelt et greit spill. Hack and slash for alle penga. Og jeg er en norrøn fyr som springer rundt og kverker alver, gnomer og ulver med øks. Blir ikke bedre enn det. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Går i Splinter Cell: Blacklist (PC) her i huset. 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Loki. Kjøpte det billig på Steam. Litt bugs her, glitcha introer der, men generelt et greit spill. Hack and slash for alle penga. Og jeg er en norrøn fyr som springer rundt og kverker alver, gnomer og ulver med øks. Blir ikke bedre enn det. Å joda. Spiller for tiden Marvel Heroes. Gratis hack'n'slash fra mannen bak Diablo 2, Hellgate: London og Mythos sier jo sitt. Det er gjort store endringer siden starten, så er absolutt å anbefale for fans av ARPGer. Tenk selv: David Brevik + ARPG + Gratis. Kan det bli noe annet en episk? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hvem i all verden er David Brevik? Leste om Marvel Heroes, men bare det at det har Marvel i navnet sitt gjør at jeg holder meg til helvete langt unna. Lenke til kommentar
Andreas Becker Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Runescape Age of mythology Age of empires Pokemon Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hvem i all verden er David Brevik? Leste om Marvel Heroes, men bare det at det har Marvel i navnet sitt gjør at jeg holder meg til helvete langt unna. http://en.wikipedia.org/wiki/David_Brevik Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Hvem i all verden er David Brevik? Leste om Marvel Heroes, men bare det at det har Marvel i navnet sitt gjør at jeg holder meg til helvete langt unna. Sier Diablo 2, Hellgate: London eller Mythos deg noe? Eller Blizzard North. for den saks skyld. Brevik var en av grunnleggerne... Endret 8. september 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Ja, alle tre spillene og Blizzard North sier meg noe, men jeg har aldri hørt om David Brevik. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Geez... han var en av grunnleggerne bak Blizzard North, og en av folkene bak blandt annet Diablo 2. Så når han kommer med nytt ARPG er det med andre ord lurt å følge litt med. Jeg synes Marvel Heroes har utviklet seg til det beste ARPGet siden Diablo 2, og det fortsetter bare å bli bedre. Men nok off-topic nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå