TheKims Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Prøvde akkurat ut Medal of Honor som jeg fikk med i humblebundle. Det spillet skal aldri røres igjen!!! Makan til møkk, ble instant killed gang på gang av artillery å annet piss. De jeg skulle skyte tålte tydeligvis 100 bullets, mens jeg tålte bare 1. Neste på lista er Mirrors Edge. Håper for guds skyld det spillet er bra Endret 21. august 2013 av 1982kims 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Prøvde akkurat ut Medal of Honor som jeg fikk med i humblebundle. Det spillet skal aldri røres igjen!!! Makan til møkk, ble instant killed gang på gang av artillery å annet piss. De jeg skulle skyte tålte tydeligvis 100 bullets, mens jeg tålte bare 1. Neste på lista er Mirrors Edge. Håper for guds skyld det spillet er bra Å det er et spill etter min mening du ikke vil angre på at du har prøvd:) Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Stemmer det hvordan er spillet? Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg liker det godt så langt. Men det virker å være mer en hyllest til de eldre MM-spillene, f.eks. kan du såvidt jeg skjønner bare bevege deg en rute om gangen, ikke springe fritt rundt som i MM6-9. Og dagene går litt vel fort synes jeg. I tillegg så er det jo "work in progress" så det er mye som ikke er ferdig. Hver rase har foreløpig bare én klasse tilgjengelig, du kan bare spille gjennom kapittel 1 av 4, det er diverse bugs som at snarvei-ikonene forsvinner innimellom, osv. Men det er et bra spill, kanskje litt konservativt, men så har det jo Legacy i tittelen så det er vel som det skal være. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg liker det godt så langt. Men det virker å være mer en hyllest til de eldre MM-spillene, f.eks. kan du såvidt jeg skjønner bare bevege deg en rute om gangen, ikke springe fritt rundt som i MM6-9. Og dagene går litt vel fort synes jeg. I tillegg så er det jo "work in progress" så det er mye som ikke er ferdig. Hver rase har foreløpig bare én klasse tilgjengelig, du kan bare spille gjennom kapittel 1 av 4, det er diverse bugs som at snarvei-ikonene forsvinner innimellom, osv. Men det er et bra spill, kanskje litt konservativt, men så har det jo Legacy i tittelen så det er vel som det skal være. gleder meg, men tror jeg venter til release:p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Company of Heroes 2. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 PC - Payday 2 PS3 - GT5 Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Skyrim. Bare synd fysikken klikker helt mongo når du overstiger 60 fps Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Lords of Football. Gud, så avhengighetsskapende. :| Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Lords of Football. Gud, så avhengighetsskapende. :|Har ikke sett deg gjøre noe annet siden installeringen, nei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Har ikke sett deg gjøre noe annet siden installeringen, nei. Ble 20 timer i et strekk, ja. Fuck søvn, liksom. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ble 20 timer i et strekk, ja. Fuck søvn, liksom. Du satt hele tida ut altså? Jeg var rimelig sikker på at du juksa med tida, men var ikke det tilfellet, +1 til deg. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Har blitt hektet på Disney Universe (PS3), så jeg har spilt det alt for mye de siste dagene. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Oppdaget at Fallout 3 nå kan spilles uten innblanding fra GFWL så nå skal hver krinkel og krok av Capital Wasteland utforskes igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Final Fantasy 13 Lenke til kommentar
Hertug Fluesopp Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Prøvde akkurat ut Medal of Honor som jeg fikk med i humblebundle. Det spillet skal aldri røres igjen!!! Makan til møkk, ble instant killed gang på gang av artillery å annet piss. De jeg skulle skyte tålte tydeligvis 100 bullets, mens jeg tålte bare 1. Neste på lista er Mirrors Edge. Håper for guds skyld det spillet er bra Jeg vil anbefale deg å prøve My Little Pony: Friendship in Furs. Endret 22. august 2013 av Hertug Fluesopp Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Spiller ingenting akkurat nå. Venter på Rome 2 og GTAV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå