Sulphuras Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Spiller mye World of Tanks og Minecraft. Har nettopp skaffet meg Mass Effect trilogy på pc, har en på xbox og en på pc så nå skal jeg kjøre en full playtrough med save imports. Det kvalme er at jeg ikke har spillt ME 1 før nå... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Spillt ganske mye FTB Unleashed de siste dagene. Holder på å pynte opp spawn area som tar noe forferdelig lang tid. Noen gode buildere som vil joine? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Her går det i Skyrim. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Kjøpte Skyrim, men sparer til dager uten internett. Begynte på NeverWInter. Level 11. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 No More Heroes: Heroes Paradise (PS3), BF Bad Company (PS3) og CS 1.6 (PC) mens jeg venter på Tales Of Xillia og Dragon's Crown Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Endelig fikk jeg et spill jeg har venta en god stund på! Tales Of Xillia (CE). Nå skal det spilles! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Endelig fikk jeg et spill jeg har venta en god stund på! Tales Of Xillia (CE). Nå skal det spilles! Har spilt en liten stund nå og må si jeg liker det svært godt. Folkene i partyet er lett å like og kampsystemet virker bra. Samtidig kan du utvikle folkene slik du selv ønsker i det edderkoppspinnet. Skal bli spennende å se om jeg kommer til å like det bedre enn Tales of Graces F. For en stund siden startet jeg på Final Fantasy XIII, men ble ikke helt revet med og la det derfor bort. Har planer om å ta det frem igjen og gi det en sjanse eller to til, men det jeg vil frem til er at det nesten er komplett motsatt av de JRPG-ene jeg liker. Det er superlineært, ikke like bra kampsystem, ingen byer, ingen sideoppdrag og det mangler rett og slett den kosen og roen jeg får fra f.eks. Tales of og Ni No Kuni. Du bare går fra kamp til kamp uten pause. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Endelig fått et Torchlight 2-et jeg ville ha helt fra start. Da det kom brukte folk moddingen stort sett bare for å jukse seg gjennom spillet ved å starte som lvl 100 osv, men nå har jeg tre bra mods installert. Et som gir flere klasser, et som gir meg flere kjæledyr, og en samling som oppgraderer selve spillet betraktelig, uten å faktisk endre noe særlig på gameplay osv. I stedet for bare fire spillbare klasser, er jeg nå oppe i fjorten. I stedet for noen få kjæledyr/companions har jeg hele 74 å velge mellom. Det burde holde en stund. Og ennå er det bare noen få mods, Er mange jeg ikke har testet ennå. Endret 8. august 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Har spilt en liten stund nå og må si jeg liker det svært godt. Folkene i partyet er lett å like og kampsystemet virker bra. Samtidig kan du utvikle folkene slik du selv ønsker i det edderkoppspinnet. Skal bli spennende å se om jeg kommer til å like det bedre enn Tales of Graces F. Er snart 7 timer uti spillet. Liker alt spillet har gitt meg til nå. Tror jeg ender opp selv å like dette bedre enn Tales Of Graces f om dette fortsetter helt ut Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Jeg har nylig lastet ned Battlefield 1942 fra origin.com Endret 8. august 2013 av WeirdFace Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Pokemon Diamond på 3ds xl Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Killing Floor Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Killing Floor Prøvde det en gang, men det var så altfor mange fiender. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ikke mange som spiller disse to jeg spiller pr dags dato: Tales Of Xillia (PS3) og Dragon's Crown (PS3) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Prøvde det en gang, men det var så altfor mange fiender. Null stress. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ikke mange som spiller disse to jeg spiller pr dags dato: Tales Of Xillia (PS3) og Dragon's Crown (PS3) Jo, jeg Men bare ToX da. Også har jeg holdt på med Brothers: A Tale of Two Sons, men ble hindret av en bug i å komme videre. Lenke til kommentar
Keiko Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 RAGE og Skyrim, begge på PC Liker begge, forstår ikke kritikken RAGE har fått. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Ikke mange som spiller disse to jeg spiller pr dags dato: Tales Of Xillia (PS3) og Dragon's Crown (PS3) Hvordan er Dragon's Crown? Jeg er kjent med skaperne og jeg likte Odin Sphere veldig godt, men Muramasa synes jeg ble repetivt og kjedelig. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Hvordan er Dragon's Crown? Jeg er kjent med skaperne og jeg likte Odin Sphere veldig godt, men Muramasa synes jeg ble repetivt og kjedelig. Dragon's Crown har jeg blitt veldig hekta på Gi det en sjanse når det kommer ut i Europa. Spillet har en herlig atmosfære, samt den visuelle stilen passer spillet ypperlig. Du har RPG elementer, 6 forskjellige klasser man kan velge. Har ikke følt noe repeterende etter 4 timer spilling. Jo, jeg Men bare ToX da. Også har jeg holdt på med Brothers: A Tale of Two Sons, men ble hindret av en bug i å komme videre. Så er meg og deg ganske like når det gjelder hvilke spill vi spiller. Jeg har lagt merke til vi har tilnærmet like meninger og hvilke spill vi liker da Endret 9. august 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå