Kraz Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 The Last of Us på survival mode, mye bedre opplevelse uten "listen mode". Blir nok Unit 13 på vita etter dette, får så mange spill fra playstaion plus. klarer jo aldri og bli ferdig før det kommer noe nytt Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 The Last of Us på survival mode, mye bedre opplevelse uten "listen mode". Blir nok Unit 13 på vita etter dette, får så mange spill fra playstaion plus. klarer jo aldri og bli ferdig før det kommer noe nytt Fullførte min Survivor+ i forrige uke. Følte også at opplevelsen ble litt mer fornøyelig når det ble litt tøffere. Spiller nå Tales of Graces f. Mitt første "Tales of" spill, minner meg egentlig om Dragon Quest Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Dragon Quest? Trodde da Tales skulle være milevis fra DQ...spesielt mtp. det stive kampsystemet i DQ. Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Kampsystemet er veldig forskjellig fra DQ, men tenkte mer på hvordan du utforsker verdenen og diverse systemer i spillet som å bruke en "mixer" for å generere items mens du utforsker. Sier ikke at spillet er helt likt DQ, men det har visse elementer som minner meg om DQ. Endret 2. august 2013 av Makiavelli Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Har blitt mye The Secret World i sommer, men min faste raid-gruppe er amerikansk/indisk, så har måttet snu døgnrytmen på hodet. Ellers Civ5: BNW, Shogun 2 mens vi venter på Rome 2. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Fallout new vegas ultimate ed. PC har ventet på at det skulle komme på salg på steam Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Legger til Shadownrun Returns og Scrolls til hva jeg spiller akkurat nå Blir mye spilling før skolen starter igjen ^^ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Final Fantasy XIII. Har ca 9 dager igjen før jeg begynner på skole, skal være ferdig innen da. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Spiller nå om dagene: Dishonored (Pc) Left 4 Dead (Pc) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Mark of the Ninja (X360), WoW (PC) og Super Hexagon (Galaxy S4). Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Nå om dagen spiller jeg Hitman: Absolution. Temmelig heftig, men broren min forsikrer meg stadig om at Blood Money var bedre. Fikk aldri prøvd det.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Blood Money er bra. Men liker Absolution uansett hva naysayers sier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Gleder meg til å få opp stasjonær-pcn om et par dager. Laptop hele sommern så det har stort sett gått i Binding of Isaac. Har en del spill liggende som skal prioriteres før skolestart. Deriblant å få spilt ferdig Shadowrun Returns, Hitman Absolution og Deadlight, Selv om jeg har spillt Hitman Blood Money så synes jeg mye av klaginga på Absolution er sterkt overdreven. Jeg er i alle fall i god stand til å nyte begge spillene til tross for forskjellene. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Enig med dere begge, jeg storkoser meg med det. Jeg er straks ferdig med kampanjen, og jeg kan ikke si annet enn at jeg har hatt mye moro, til tross for at jeg har blitt oppdaget temmelig mange ganger. Det blir moro å spille de første oppdragene om igjen, for det nivået jeg var på i starten var skremmende lavt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Her går det i wolfenstein 3D og Civilization V med alle DLC × BNW. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Dust: An Elysian Tail, et morsomt og vakkert action-RPG Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Skal begynne å spille Deus Ex: Human Revolution for første gang nå Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Har fullført også idag Devil May Cry 3 HD på Playstation 3. Da har jeg fullført 4 spill på 1 uke. Nå i denne uka blir det å spille Tales Of Xillia og Dragon's Crown når jeg mottar dem 1 Lenke til kommentar
Nimchi Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 For tiden spiller jeg Xcom enemy unknown og Guild wars 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå