Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rundet The last of us i dag, og nå vurderer jeg om jeg skal spille igjennom det en gang til, starte med Uncharted serien som jeg enda ikke har spilt eller om jeg skal prøve meg på Metal gear 4 igjen.

Jeg mistet sansen for metal gear etter nr2, det at radaren forsvant forandret spillestilen veldig mye og jeg fikk aldri sansen for hvor tregt spillet går når du er nødt til å snike deg fram uten radar. Men etter å ha spilt både Tomb raider og The last of us så har jeg fått litt lyst til å prøve meg på MGS4 en siste gang. Historien er jo sinnsykt bra i både MGS1 og 2.

Driver også å spiller Final fantasy 3 på nettbrettet mitt.

Endret av sphaa
Lenke til kommentar

Man venner seg til å ikke ha radaren. Det er sant at det fullstendig endrer spillestilen din, men det gjør jo også snikingen langt mer realistisk da du må faktisk forholde deg til fienden som virkelige mennesker med et synsfelt som er lengre enn 5 meter, og ikke som prikker på et kart der du har fullstendig oversikt over alle bevegelser i rommet fra et fugleperspektiv.

Lenke til kommentar

Godt poeng. For moro skyld kunne man egentlig tatt MGS3 først, for å få historien mest mulig kronologisk.

Kanskje peace walker og mg1+2 og, men det er ikke helt nødvendig nei. Men absolutt mgs3.

Jeg startet på 4, men avventer til Metal Gear Legacy Collection for å ta alt på ny:

http://m.joystiq.com/2013/04/22/metal-gear-solid-legacy-collection-brings-a-box-of-snakes-to-p/

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Personlig ble jeg lei av Metal Gear etter spill Nr 2 , hovedsakelig pga utrolig mye bruk av cinematics og til tider et svært kaotisk og tullete plot.

Men samtidlig etter å ha spilt det et par ganger til var det litt enklere å forstå deler av spillet og plotet.

Lenke til kommentar

Stemmer det som flere her påpekte, var nok metal gear Solid 2 jeg refererte til som ble gitt ut på Ps2 for en god del år siden.

For tiden så spiller jeg på nytt Dark Souls, er ute etter å oppnå 100% trophies (og er greit tidsfordriv) , har kommet til NG+5 nå tror jeg og sliter litt :p

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...