Værktøy Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Call of Duty: Modern Warefare 3 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Bastion (Pc) Veldig koselig spill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Kjøpt enda mer, gitt. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Såvidt begynt på Dust: An Elysian Tail. Virker meget profesjonelt laget så langt og kampsystemet er responsivt og smidig. Karakterene fungerer også relativt bra Nesten helt overveldet over faktumet at det er 1 person som står bak nesten alt i spillet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 RE5 Fikk 400+ FPS, wow. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Her går det i Sid Meier's Civilization V: Brave New World. Fantastisk morsomt å erobre verden som Polen! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Neverwinter med noen venner. Veldig artig så langt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Max Payne 3 PC Good game lism? Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Kingdoms of amalur er ganske bra. men du burde starte det på hard siden vansklighets graden er altfor dårlig hard er som normal. Det er trist at det er så rushet igjennom på enkelte ting. Når man først får epic items f.eks, er de alltid i lavere lvl en det du er, så de er ubrukelige, så ender med at du alltid lager ditt eget. Men fighting sitter helt som det skal, synest flere spill skulle vært slik. Trist at det ikke gikk for utvikleren som de drømte om. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Good game lism? Er litt mye cutscenes men ellers et bra spill! Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Resident Evil serien. At jeg ikke har spilt denne serien før er en skam! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Resident Evil serien. At jeg ikke har spilt denne serien før er en skam! Kjøpte meg hele serien som var mulig å få tak i på Steam. Mangler dog Revelations. Er litt mye cutscenes men ellers et bra spill! Mye dialog = kjedelig (i noen tilfeller). Mulig jeg gir det et forsøk siden, atm så kjøper jeg spill jeg er sikker på jeg liker. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Metal Gear Solid Peace Walker Mega Man 2 Final Fantasy VIalso: Tekken Tag Tournament 2. Ikke spilt tekken siden tekken 4 var nytt. Kan man spille med folk over nettet? Ikke at jeg har noen på lista mi, men.. Endret 17. juli 2013 av Slai Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Sniper Elite: Nazi Zombie Army. Veldig underholdende spill. Definitivt verdt pengene. Fåes billig på Steam. Så spiller jeg litt World of Tanks og War Thunder. Har nesten gått lei, så trenger forslag til spennende spill i samme sjanger. Ser også etter et strategispill som kan matche Generals: Zero Hour-forelskelsen min. Lenke til kommentar
Qake Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Sleeping Dogs & Leauge of Legends. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Er litt mye cutscenes men ellers et bra spill! Litt morsomt å tenke på at jeg selv hater cutscenes i de fleste spill, men i Max Payne 3 gjorde de det så bra, så det ble faktisk til noe. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Cutscenene i Max Payne 3 er forferdelig, rett og slett fordi det ikke er mulig å skippe dem. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Max Payne er en av de største overraskelsene denne generasjonen for min del. Jeg hadde egentlig ikke forventet noe som helst da jeg kjøpte spillet på et Steam-salg til en slikk og ingenting, men ble helt bergtatt av det som utrolig nok er et svært velpolert skytespill fra Rockstar. Visste ikke de hadde det i seg å lage så god skytemekanikk. Historien var også utrolig kul synes jeg. Ekte gangsterfortelling, med intriger, tvister og svært engasjerende fortellerteknikk. Manuset og skuespillet er også sylskarpt. Et av de beste spillene denne generasjonen synes jeg. Synd at det solgte så dårlig at det nok ikke blir flere spill. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Spiller Borderlands 2 med en kompis fra Australia. Det spillet er bare så digg å spille coop. Endret 18. juli 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå