Okapi Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Er et stykke på vei inn i Spec Ops: The Line. Det fikk jo masse anbefalinger, og presentasjonen er helt topp, men så langt føler jeg jeg bare går fra den ene arena-kampen til den neste, helt uten frihet eller variasjon. Tror egentlig jeg gikk lei den typen gameplay etter et par Uncharted-spill. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Runda alle Metal gear solid spillene i kronologisk rekkefølge. (utenom portable ops og acid). Det er nå 70 min i skrivende stund siden jeg tok "sistebossen" i MGS4, og enda er det cutscene med melodramatikk sånn at jeg rødmer. Spillet er jo helt rått, men dette er drøyt! De har ikke edita ut noe som helst!!! Endret 12. juli 2013 av BakaBerg Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl Duke Nukem 3D Half Life 2: Episode 1. Half-Life universet slår de fleste spill på atmosfære. Gravity Gun må være tidenes beste våpen. Utrolig digg å rappe granaten fra en combine-zombie eller kveste en combine soldat med en radiator. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Fullførte Lego Lord Of The Rings (PS3) på tirsdag. Nå i disse dager spiller jeg Singstar, Remember Me, Borderlands 2 og DeadPool. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Spiller for det meste World Of Tanks, Og har begynt med War Thunder og litt Arma 3 Ellers tester jeg en mengde spill.. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Er et stykke på vei inn i Spec Ops: The Line. Det fikk jo masse anbefalinger, og presentasjonen er helt topp, men så langt føler jeg jeg bare går fra den ene arena-kampen til den neste, helt uten frihet eller variasjon. Tror egentlig jeg gikk lei den typen gameplay etter et par Uncharted-spill. Nå skal ikke jeg avsløre for mye. Men det er netopp det du gjør Spill det ferdig (mulig du har gjort det). Også tenker du litt over spillet Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Spiller Feed the Beast og elsker det <3 Satt stuck foran skjermen i et døgn som sikkert er veldig sundt Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Akuratt kommet hjem fra en nesten 4 ukers ferie, så er ikke helt i game moden enda, men spillte rundt 3 timer Dark void (PS3) i går og ellers litt Bubbleshoot på mobil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Vel, jeg begynte med Bioshock Infinite i natt, og plutselig var klokka seks i morges, og da fyrte jeg opp Farming Sim 2013 i stedet. Brukte en times tid på å pløye åker før jeg endelig kom frem til at søvn ville være en bra ting. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Phantasy Star IV. Det beste japanske rollespillet til Sega Mega Drive/Genesis - ikke at det er så mye konkurranse! SNES dominerte virkelig der, men PSIV er nesten like verdt å få med seg som Final Fantasy VI og Chrono Trigger. Runda alle Metal gear solid spillene i kronologisk rekkefølge. (utenom portable ops og acid). Det er nå 70 min i skrivende stund siden jeg tok "sistebossen" i MGS4, og enda er det cutscene med melodramatikk sånn at jeg rødmer. Spillet er jo helt rått, men dette er drøyt! De har ikke edita ut noe som helst!!! Metal Gear Solid-serien fra MGS1 på PS1 til MGS4 til PS3 må være en av de største spillopplevelsene man kan ha, spesielt spilt sammenhengende. Det finnes ikke noe lignende. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Tar dere ikke med metal gear og metal gear 2? Med den linja tenker man kun mgs1/2/3/4 samt Peace Walker? Gleder meg som en nedgrevd julegave til metal gear legacy. Endret 14. juli 2013 av Slai Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Spilte nettopp det første Splinter Cell, meget bra til å være så gammelt. Skam at driveren min er bugga og lager masse strekmerker under cutscenes og briefs. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Batman Arkham Asylum (PC) for andre gang. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Spiller test drive unlimited 2 med mitt nye ratt på pæsen. Superfett. 1 Lenke til kommentar
Kinnarps Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Arma 3 Wasteland. Top notch Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Laster ned Last of US fra PS Store nå - gleder meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Left 4 Dead 2 - Samle litt achievements for da lulz. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Torchlight2. Level 50 atm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Spiller spillene jeg har kjøpt gjennom STEAM salget, myee... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå