aleksanderro Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Batman: Arkham Asylum. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Nærmer meg slutten på Tomb Raider, tror jeg. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Nærmer meg slutten på Tomb Raider, tror jeg. Du kan se hvor mange prosent du har fullført i kartet hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Det jeg spiller om dagene er Guild Wars 2 (PC), Dawn Of War 2 Retribution (PC), Borderlands 2 (PS3) og Metal Gear Solid IV (PS3) Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Rogue Legacy! Spillet er sykt addictive og har en stor "bare-en-runde-til" følelse. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Akkurat spilt gjennom The Walking Dead 400 Days. Meget bra. De nye folkene virker interessante. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Spiller Jack Keane 2 som jeg vil anbefale alle som liker Monkey Island serien å teste ut. Har også kjøpt meg Kingdoms of Amalur som står på nedlasting nå. Spillet ser nå ganske bra ut av det lille jeg har sett av Youtube klipp. Fikk begge spillene til den nette sum av 218kr på G2P Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Spiller Jack Keane 2 som jeg vil anbefale alle som liker Monkey Island serien å teste ut. Har også kjøpt meg Kingdoms of Amalur som står på nedlasting nå. Spillet ser nå ganske bra ut av det lille jeg har sett av Youtube klipp. Fikk begge spillene til den nette sum av 218kr på G2P Kingdoms of amalur er ganske bra. men du burde starte det på hard siden vansklighets graden er altfor dårlig hard er som normal. Spiller for tiden: Guild wars 2 PC Rome Total war PC Arma 2 PC Magic 2014 PS3 X-com enemy unknown PS3 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Ferdig med Tomb Raider! Helt kurant spill, men neppe noe jeg vil spille gjennom på nytt med det første. Lurer litt på å prøve meg på Resident Evil 6 eller Dishonored; ellers går det i en sedvanlige sivilisasjonen. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Steam sier at det har gått i 100% Company of Heroes 2 de siste to uker Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Unepic fra gog.com for 5 USD, kjempegøy platform spill for dem som er fan av Dungeons And Dragons ^^ Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 garrys mod PC kosta meg 16 kr på steam i dag Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Nå for tiden: Team Fortress 2 (Pc) The Witcher (Pc) Silent Hill ( Nedlastet på PS3) Lenke til kommentar
Warpanda Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Kjøpte Ghost Recon Future Soldier i dag for 80kr.. Så koser meg med det hehe.. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Forsøker å venne meg til å spille FPS på PS3en, så spiller litt BF3 for tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå