Slai Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Mighty: ikke Half-life og de to expansionene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Mighty: ikke Half-life og de to expansionene? Half-Life 2, Half-Life 2: Episode 1, Half-Life 2: Episode 2 og Black mesa (mod). Da starter jeg på Half-Life 2. Endret 22. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Tenkte kanskje du skulle ta originalene først siden du skulle starte et sånt prosjekt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Tenkte kanskje du skulle ta originalene først siden du skulle starte et sånt prosjekt Er for lat.. Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Går for det meste i FireFall (PvP). Spillt litt BF3, GW2 og Defiance de siste ukene. Jeg sliter litt for tiden, har liksom ingen nye spill å kose meg med. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Jobber med back loggen, akkurat ferdig med Hitman: Absolution. Skal ta opp igjen Total War: Shogun 2 (med DarthMod) som oppvarming til Rome 2. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Tomb Raider akkurat nå. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Arg... Kjøpte nettopp Star Wars The Knights of the Old Republic (1) på Mac AppStore (har over 600kr jeg kan bruke der) men innså jo nettopp at det var temmelig idiotisk å betale 70kr der når du kan få spillet til samme pris via Steam og dermed ha spillet tilgjengelig på både Mac og PC.... Må se om jeg kan få reversert det kjøpet og heller skaffe det på Steam istedenfor, noe annet vil jo være idiotisk. Er det også sånn at KOTOR ikke støtter verken widescreen oppløsning eller noe høyere enn 1024x768? EDIT: Spille kan da umulig være identiske.. KOTOR via Mac AppStore tar opp 3.28GB, mens KOTOR for OS X via Steam tar opp 5.2GB. Endret 23. juni 2013 av RamGuy Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Det som spilles nå om dagene er Remember Me (PS3), The Last Of Us (PS3), New Super Luigi U (Wii U DLC), Metal Gear Solid IV (PS3) og Jak And Daxter Collection (PS Vita) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Akkurat nå spiller jeg Phantasy Star IV, men fra 6. juli spiller vi Final Fantasy 1-13 uten avbrudd og runder alle i løpet av en uke: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1522102 Be there and be Square(soft)! Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Akkurat nå spiller jeg Phantasy Star IV, men fra 6. juli spiller vi Final Fantasy 1-13 uten avbrudd og runder alle i løpet av en uke: http://www.diskusjon...owtopic=1522102 Be there and be Square(soft)! Damn, savner tiden når jeg hadde så mye fritid :-( Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 For tiden går det bare i Forza Motorsport 4 når jeg først skrur på Xbox-en. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Skal ta opp igjen Total War: Shogun 2 (med DarthMod) som oppvarming til Rome 2. Anbefaler Radious sin mod da jeg følte den bydde på mye mer motstand enn DMS, om du liker litt utfordring vel å merke. Min forrige campaign ble reine plankekjøring på Very Hard med DMS mens med Radious sin mod som jeg prøve rett etter ble det ja....huff, måtte til og med tenke litt her. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Damn, savner tiden når jeg hadde så mye fritid :-( Høhø. Jeg har ikke det, men tar fri fra jobben. Jeg skal ikke speedrunne noe selv, men jeg pleier å hjelpe dem med å hanke inn seertall. Om du får tid til å stikke innom en tur på kveldene eller noe sånt er det supert, og enda bedre om du vil donere noe, uansett hvor lite (det går til veldedighet og ikke gamerne). Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Dungeonland, skikkelig gøy å spille som Game Master Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 The Witcher: Enhanced Edition 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Har også tenkt å begynne på The Witcher, ser ut som mange forbereder seg til 3'eren. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg holdt på en stund med The Witcher, men etterhvert synes jeg det ble vel mye trasking frem og tilbake for å snakke med personer i håp om at det skulle avansere historien, og jeg begynte å kjede meg. Ellers er det mye kult i spillet; jeg likte settingen, hovedpersonen, kampsystemet og ikke minst hvordan man samler på bilder av damene man har ligget med. Jeg skal prøve meg på toeren snart. Håper det blir mer handling og mindre trasking. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Etter hva jeg har hørt så skal vist toeren være ganske mye bedre enn det første spillet. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Ble rask lei 2'eren men d var fordi beina manglet på modellen, prøvde å reinstallere mange ganger men beina var rett å slett usynlige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå