Nukleosid Skrevet 24. november Del Skrevet 24. november Dubious skrev (På 22.11.2024 den 6:53 PM): Vurderte WoW Classic igjen, men de jeg spilte med har spredd seg over flere servere, så det blir veldig utvannet. Og jeg har mest lyst på PvE. (Normal server) Har nettopp startet en karakter i WoW Classic (anniversary). En class jeg ikke har forsøkt før (Warlock) og koser meg nesten like mye som da jeg startet å spille WOW for 15 år siden. Ettersom jeg ikke har spilt warlock før, så er det spennende å utforske hva de kan gjøre. Det er for øvrig bare én PvE (normal) server i Classic Anniversary, så får du med deg de du spilte med før til classic anniversary, og de også vil spille PvE, så er det, enn så lenge, bare ett valg av server. At det bare er en PvE server, betyr også at det er relativt folksomt, som er morsomt. Møter man utfordringer, er det alltid hjelp å få fra andre som skal gjøre samme quest. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 25. november Del Skrevet 25. november (endret) I dag så er det litt Tomb Raider (2013), og skal bytte på mellom den og Star Wars Jedi: Fallen Order og Star Wars Jedi: Survivor. Og blir å fortsette med Rise of the Tomb Raider, og Shadow of The Tomb Raider etter hvert™. "Scratch that". Ble Dragon Age II etter at blant annet Tomb Raider (2013) ikke fungerte helt: noen GUI elementer utenfor skjermen, selv om resten av GUIet var skalert riktig, noen QTE som ikke fungerte som jeg skulle ønske (git gud og brukerfeil der ), alt tabbing (inn igjen) som ikke fungerte når jeg får inn en melding på Signal e.l. Orker ikke å feilsøke akuratt nå lol. Venter også litt med Dragon Age: Origins, til jeg er litt mer i modus for CRPGer, samme med Baldur's Gate 3. Endret 25. november av Slettet-aNZFa3 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. november Del Skrevet 25. november Dubious skrev (På 23.11.2024 den 2:42 AM): Og? Dette er Classic, ikke Retail. Tror ikke det er noe cross-server spilling, som jeg vet om ihvertfall. De spiller også på Horde og Alliance. Jo mener det er crossrealm. Men ikke pve+pvp tror jeg. Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 27. november Del Skrevet 27. november Nylig tatt opp Valheim igjen. Kjører det i "easy som det lar seg gjøre" og bare konstruerer. Ganske avslappende 🙂 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 27. november Del Skrevet 27. november Nukleosid skrev (På 24.11.2024 den 8:28 PM): Har nettopp startet en karakter i WoW Classic (anniversary). En class jeg ikke har forsøkt før (Warlock) og koser meg nesten like mye som da jeg startet å spille WOW for 15 år siden. Ettersom jeg ikke har spilt warlock før, så er det spennende å utforske hva de kan gjøre. Det er for øvrig bare én PvE (normal) server i Classic Anniversary, så får du med deg de du spilte med før til classic anniversary, og de også vil spille PvE, så er det, enn så lenge, bare ett valg av server. At det bare er en PvE server, betyr også at det er relativt folksomt, som er morsomt. Møter man utfordringer, er det alltid hjelp å få fra andre som skal gjøre samme quest. Nettopp starta med WoW Classic selv 😄Ble Human Paladin på meg. Valgte PvP serveren da jeg har noen kompiser som spiller på den allerede. Veldig chill og deilig å spille litt WoW igjen må jeg si 😁 1 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 27. november Del Skrevet 27. november Dubious skrev (På 22.11.2024 den 6:53 PM): Vurderte WoW Classic igjen, men de jeg spilte med har spredd seg over flere servere, så det blir veldig utvannet. Og jeg har mest lyst på PvE. (Normal server) Jeg ville egentlig også spille på PvE server men ble PvP serveren i stedet for alle kompisene var der 🤪Da snakker vi skikkelig svette WoW gamers da, jeg svetta aldri WoW på den måten selv. Men ja, er greit å samle seg på en server. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. november Del Skrevet 27. november Jeg spiller WoW Classic igjen. Kan nesten ikke tru at det er 5 år siden forrige gang det kom servere. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Ble sånn at jeg startet med WoW Classic Fresh... Halveis til 10 så tenkte jeg, hvorfor spiller jeg dette... så kjedelig. Men så fortsatte jeg, og nå er jeg nesten 20. På tide å ta en pause nå, og det er for mye folk uansett. Fortsetter i morgen. 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Dubious skrev (2 timer siden): Ble sånn at jeg startet med WoW Classic Fresh... Halveis til 10 så tenkte jeg, hvorfor spiller jeg dette... så kjedelig. Men så fortsatte jeg, og nå er jeg nesten 20. På tide å ta en pause nå, og det er for mye folk uansett. Fortsetter i morgen. Er en del folk ja, spesielt i helgene, men det er litt hyggelig synes jeg. Var ikke så mange folk når jeg startet med WoW for snart 15 år siden. Eller, det vil si, det var spredt over flere servere. Jeg tar det rolig, gidder ikke å stresse, men er ikke langt unna 20 selv. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Det er egentlig ikke så mye folk, men jeg gidder ikke flytte på meg, så jeg tok heller en pause til i morgen. Kan jo gruppe opp, så går det fortere, noe jeg har gjort flere ganger i dag. Var mye verre forrige gang, når Classic kom ut for første gang, og jeg spilte fra dag 1. Nå har jeg ingen planer om å raide, men om jeg får være med så blir jeg med. Har gjort alt opp til Naxx, og kan alt av taktikker. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november Dragon Quest iii hd-2d remake Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november Dubious skrev (13 timer siden): Ble sånn at jeg startet med WoW Classic Fresh... Halveis til 10 så tenkte jeg, hvorfor spiller jeg dette... så kjedelig. Men så fortsatte jeg, og nå er jeg nesten 20. På tide å ta en pause nå, og det er for mye folk uansett. Fortsetter i morgen. Akkurat som meg det hehe. Forskjellen er at jeg bare er i lvl 10, og det går sloooow. Men har jo ikke noe hastverk heller. Har du noen å spille med og hvilken server er du på? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november Spineshatter Horde. Har noen å spille med, men har ikke snakket med de ennå. Mange fra min gamle guild er der. Noen har gått Alliance.... Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember Lurer på om jeg skal gå løs på Chrono Trigger igjen. Jeg har aldri fullført det, tidligere har jeg alltid kommet et godt stykke inn i spillet og så gått litt lei, men kanskje denne gangen blir annerledes? 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember :utakt skrev (2 timer siden): Lurer på om jeg skal gå løs på Chrono Trigger igjen. Jeg har aldri fullført det, tidligere har jeg alltid kommet et godt stykke inn i spillet og så gått litt lei, men kanskje denne gangen blir annerledes? (1) Spiller du Steam-spillet, i SNES-emulator eller i NDS-emulator? Jeg ser Steam har spillet til kr 59.50, -50% til 4. desember -- vurderer å kjøpe spillet. (2) Er Er det en OK port? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember backtoback skrev (23 minutter siden): (1) Spiller du Steam-spillet, i SNES-emulator eller i NDS-emulator? Jeg ser Steam har spillet til kr 59.50, -50% til 4. desember -- vurderer å kjøpe spillet. (2) Er Er det en OK port? Spiller via SNES-emulator. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember backtoback skrev (33 minutter siden): (1) Spiller du Steam-spillet, i SNES-emulator eller i NDS-emulator? Jeg ser Steam har spillet til kr 59.50, -50% til 4. desember -- vurderer å kjøpe spillet. (2) Er Er det en OK port? Eh, mener å huske at det var en av de dårligere portene som ble portet, for jeg var nær ved å kaste meg på da de slapp denne. Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember Takk for info, da blir det emulatorspilling på meg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå