EnGlemtMech Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober The Forever Winter som kom ut en uke siden. Er i Early Access, men har savnet et solid grimdark spill så jeg kan leve med early access jank. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Etter et år borte har jeg dratt frem ratt og pedaler igjen. Assetto Corsa er vist super mod spill. Og etter et par dager med hodekløing har jeg fått det til sånn som jeg ville. Nå kan jeg kjøre i VR langs veier med vanlig trafikk! Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 8. oktober Rapporter Del Skrevet 8. oktober Amnesia: The bunker. Er rett og slett grøssende herlig. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. oktober Rapporter Del Skrevet 9. oktober Gjorde meg nettopp ferdig med Metroid Fusion, og begynte på The Legend of Zelda, The Minish Cap. Jeg merker det er lenge siden jeg drev med Zeldaspill, når jeg har klart å sette meg fast i første dungeon. 😅 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. oktober Rapporter Del Skrevet 11. oktober Stort sett: Starfield med Shattered Space, og noen offisielle Creations DLCer (Fra Bethesda) The Sims 4 EA Sports WRC 24 med 2024-sesongutvidelsespakke'en Cyberpunk 2077 med Phantom Liberty Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 27. oktober Rapporter Del Skrevet 27. oktober Silent Hill 2 remake. Ingen erfaring med nr 2 i serien. Spilte en del timer sh3 når det var nytt. Jeg må tilstå at dette er creepy greier. Bortsett fra Alien Isolation er det ikke noe spill som som har fått det til å gå så kaldt nedover ryggen før. Elsker det 😅 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. november Rapporter Del Skrevet 5. november (endret) I hovedsak: Dragon Age: The Veilguard The Elder Scrolls: Online Starfield EA Sports WRC The Sims 4 Skal også starte ny gjennomspilling på Veilguard når jeg er ferdig med den. Samt også de andre Dragon Age spillene, Mass Effect: Legendary Edition og også Mass Effect: Andromeda. Endret 5. november av Laserbeam Lenke til kommentar
backtoback Skrevet lørdag kl 15:01 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 15:01 (endret) Steam, gratis: The WereCleaner (2024), spilletid: 1-2 timer, HoloCure - Save the Fans! (2023) Please, Touch The Artwork 2 (2024), spilletid. max 1 time Endret mandag kl 20:34 av backtoback Please; HoloCure Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet lørdag kl 15:09 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 15:09 Av alle ting, Giana Sisters på nyinnkjøpt brukt C64 🙂 1 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Jobber meg gjennom Metro Awakening, Etter en noe skuffende start tar spillet seg skikkelig opp etter ca. En time. Dette er et full lengde spill og er sånn 10-12 timer langt. Noe som ikke er vanlig å få servert i VR. Dette er et skikkelig Metro spill, så er du fan av universet og historien til de spillene er dette noe du vil like. 7 videoer av kampanjen er oppe. Med 3 til å redigere. Totalt set er jeg vel litt over halveis. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå