Gå til innhold

BK: Ved Slomtjern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vekker bandomsminner dette, ferierte nesten hvert år på en seter i Vinstra.

Vakkert sted, godt fotografert. Har blitt mer og mer opptatt av så korrekt eksponering som mulig, og her har du truffet godt i den forb. Komposisjonen er ok, men skulle også gjerne sett hele stolpen + rettet opp en knapp høyrehelling (linjer, stolper og buer på kryss og tvers her - men hellingen sees godt på vannet).

Lenke til kommentar

Ja, dette vekker minner om tur på setra. For min del var det setra til en tante og samboeren som bodde på Torpo. Var ikke vann i nærheten der; men været virker kjent. Selv om det er snart 40 år siden sist jeg var der.

Kan ikke si at den lille bjørka plager meg. Men kan være enig at det hadde vært kjekt å sett hele grinda.

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer. Bjørka plaget meg litt også, men ikke mye mulighet til å få den bort. Grindstolpen derimot, den har jeg med hele av på et anna bilde, så burde kanskje lagt ut det bildet også. Synes sånn er så vanskelig å vurdere, hva som ser best ut. Ofte godt å høre andres mening da :)

Været denne dagen var disig og grått, men tåka lettet et øyeblikk og lufta ble klar og fin over denne koselige plassen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...