protoneedhelp Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Som du ser på emnetittlen så har jeg fått xp antivirus 2012. Hvordan fjerner jeg den? Jeg tenker å reinstallere windows, men jegf har mange bilder og filmer som jeg ønsker å beholde. Da må jeg selvfølgelig bruke harddisken. Men kan virus smitte harddisken min? Jeg kan ikke gå på nettet med den pcen jeg har fått xp antivirus 2012 på. takk på forhånd Lenke til kommentar
norbat Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Det er flere måter å fjerne dette. Prøv følgende: Velg å registrere xp antivirus 2012 ved å benytte følgende nøkkel: 2233-298080-3424 Last deretter ned Malwarebytes og kjør en rask skann. Fjern alt den finner. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Det er flere måter å fjerne dette. Prøv følgende: Velg å registrere xp antivirus 2012 ved å benytte følgende nøkkel: 2233-298080-3424 Last deretter ned Malwarebytes og kjør en rask skann. Fjern alt den finner. Jeg har klart å laste ned malwarebytes. Men når jeg trykker på den for å setup så kommer den aldri opp. HVa må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Dr.Geek Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Som du ser på emnetittlen så har jeg fått xp antivirus 2012. Riktig framgangsvei: Bren deg fra en annen computer en Live-Rescue-Cd. Start/Bot med denne den infiserte maskinen og scan. Fjern funnet malware: > http://www.avira.com/en/support-download-avira-antivir-rescue-system Etter det last ned Malwarebytes og scan. Post log. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå