dronjom Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hei. Jeg har laget denne i år. http://www.youtube.com/watch?v=ccUghPT_bzc men har ikke fått så mye respons som jeg ville trodd. Er jeg forut min tid? Eller kanksje jeg bare er dum selv som synes den ble litt artig, ikke vet jeg Diskuter så ørene flagrerr daniel sexeh15.mp3 daniel sexeh11 instrumental.mp3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hadde forventet at du skulle strippe av deg klærne og vise muskler eller noe, så dette var litt skuffende. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Ikke gi han noen flere ideer, vær så snill. Når det gjelder sangen, så har jeg hørt bedre. 2 Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 hehe, takk for kommentarer:p her er første opptreden, en test i porsgrunn onsda som var http://www.youtube.com/watch?v=Tlzbs3F87Hw 4 Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 da begynner jeg å spre låten på utenlandske forum. Ikke min feil hvis de biter først :!: ikke min skyld isåfall æressord 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Snart på tide å prøve stage dive. 6 Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) forresten takk for kommentaren din spesielt, McHalvorsen, det er sånt jeg kommer til å glede meg over når jeg holder konsert på Manhattan Scene i New York og sånn i fremtiden Følg med her til mandag og onsdag klokka 8 og utover: http://www3.porsgrunn.kommune.no/ITFPRG/knginter.nsf/web/Vaeret Quote: du og dere klager over at jeg er dårlig på scenen: jeg sa jo det var første opptreden og at jeg aldri har stått på scenen og synget forran publikum før så det var litt uvant sånn til å begynne med og det var rett etter wf time hvor jeg gav alt i 1 time, så slutt å syt nå da, hehe blir kult dette vent og se Endret 16. juli 2011 av dronjom 1 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Slutt å syte? Hvem er det som syter her da? Du etterspør respons, det får du. Hvis du utelukkende ville hatt positive tilbakemeldinger så burde du skrevet det i førstepost. Jeg er litt imponert over melodien, dersom du har laget den selv. Resten er foreløpig søppel. Du har ikke sangstemme, ei heller synes jeg du har "rytmen i blodet". Litt humor er det i dette her, men mest sannsynlig så er det vel rett og slett fordi du tør å drite deg ut. Lykke til videre. 2 Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hvorfor trykket jeg på denne tråden? 1 Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 jeg er ikke utelukkende ute etter positive kommentarer ser det sånn ut jeg syns det er morsomt med litt å gripe henda fatt i hvis det kommer noe artig respons. takk for du liker melodien lag din egen versjon på teksten da mange muligheter halvor sexy du trykket på tråden fordi lyset førte deg dit du har kommet til himmelen... daniel sexy himmelen 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Dette var jo bare helt fantastisk! 1 Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 hehe takk håper du sa til meg 1 Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Bruke mindre smilyes, da virker du mer seriøs. 1 Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Faen så utrolig teit. Hva er poenget med dette? Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) hehe ta over musikkverden din idiot, hehehehh får se om den slår an på et eller annet felt, skal til sørlandet til helgen til noen musikere der som var litt interessert rundt låten som har kontaktet meg litt, kanskje de kan lage en skikkelig bra rocka versjon vent og se Endret 20. juli 2011 av dronjom 1 Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hvorfor kaller du meg idiot? Se på deg selv, der du står og synger sexy daniel. Tipper at de som var interesserte bare er onkelen din som vil være hyggelig. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 hehe jeg er ikke i familie med noen av de, og de fleste har jeg ikke kjent i lenger enn et halvt år, fra da jeg begynte med zumba og wf dansing i januar dere diskusjon.no hengere har så mye fordommer og er så opphengt i at alt skal være så optimalt Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 apropo har jeg 3 kjempegreie onkler så ikke plag meg om de 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Skal du lage flere videoer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå