Takkformeg Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg trenger en liten og kompakt forsterker som kan få plass inne i dashen, til å drive fronthøyttalerene mine. Blir dårlig lyd i høyttalerene på altfor lavt volum.. Finnes det no som kan passe? Er litt plass inni der Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Vel, du sier jo ikke en dritt om hvor mye plass du har, eller hvilke høyttalere du skal bruke den på, men denne er ikke store saken: http://www.judysbilstereo.no/forsterkere/2-kanaler/dls-dls-ca22 Eller denne hvis du skal ha noe skikkelig bra: http://www.judysbilstereo.no/forsterkere/2-kanaler/dls-a2 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hei, husk at forsterkeren må kunne kvitte seg med varme! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Høyttalerene er polk audio db6501 Jeg har ikke målt nøyaktig hvor mye plass, men det er ganske romslig inni der. Hvor er det ellers normalt at folk putter forsterkeren til fronthøyttalerene ? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Høyttalerene er polk audio db6501 Jeg har ikke målt nøyaktig hvor mye plass, men det er ganske romslig inni der. Hvor er det ellers normalt at folk putter forsterkeren til fronthøyttalerene ? Baki, sammen med evt forsterker til sub Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Det gidder jeg ikke, så da får det bare være. Må da være enklere måte enn å trekke ledning bak, også fram igjen :-/ Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Legg den i handskerommet, har jeg gjort, en helt ok RF forsterker jeg fikk billig for et år siden. Blir lunka. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Hanskerommet tror jeg er det minste på hele bilen xD Jeg får vurdere.. Sub har jeg egentlig bestemt meg for ikke å ha, pga trekkehelvetet jeg har hatt i mine 2 andre biler.. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 såfremt du ikke har en god hovedenhet allerede er det nok lettest å investere i en bedre en Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Har en Kenwood DDX5056, det første som ble bytta ut anleggsmessig.. Bare det ga lyden et stort løft Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Har min forsterker ved siden av dashen under hanskerommet på passasjersiden. Nå er min frontforsterker veldig liten da, så går greit å ha den der. Du har ikkje plass under ett sete? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Det er godt mulig at jeg har plass under ett sete, ja. Alt som ligger bak de forsvinner iallefall inn under Mulig jeg stikker en tur til bilradiospes for å høre om de har noen tips til hvor jeg kan plassere Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Noen som har erfaring med http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=6437&katid=587&mid=m436&id=&vn=736 såntno ? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Skal inn i bilen min med en Blaupunkt THA-555 så snart jeg får ledningene fra England og av de jeg har sett av tilbakemeldinger er det bra saker. Dette er en forsterker med 5 kanaler. Du kan se etter lignende digitale forsterkere fra feks alpine som ikke tar store plassen. http://www.alpine-usa.com/product/category/amplifiers Fordelen med blaupunkt sin, er at du kan huke deg lett inn på originalt stereo i bilen, om du vil ta vare på dette. Skal du ikke det, er det bare å finne minste forsterkeren som har det du trenger av utganger og innganger. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Forsterkeren og alt har jeg. En pioneer 4 kanaler i bagasjen. Har ikke rørt det orginale ledningsnettet, fikk bare tak i en ekstra ISO høyttaler hunn og koblet fra forsterkeren og inn på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå