Eirik32 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hei! jeg er en fyr på 17 år som trenger hjelp til et spill! Det er Final Fantasy XIV. Jeg har nå kjøpt dette spillet å registrert det på profilen min! men det er et problem!! jeg får ikke brukt Click and Buy med kredittkortet til verken muttern og fattern! pluss at vi i Norge ikke kan bruke Crysta til å spille! Grunnen til at jeg kjøpte det far fordi det var så billig pluss at det ikke er monthly fee akkurat nå! takk til all som hjelper Mvh Eirik Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg forstår ikke helt problemstillingen - hvorfor trenger du å registrere kredittkortet om det ikke krever månedlig betaling akkurat nå? Uansett, ClickandBuy fungerer så vidt jeg vet med Visa-kort, enten man befinner seg i Norge eller ikke. Jeg betalte for Lord of the Rings Online gjennom Clickandbuy ganske lenge, kan ikke se for meg at de plutselig har gjort det umulig å bruke det som betalingssystem. Crysta aner jeg ikke hva er. Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Får du beskjed om at kredittkortet ikke godtaes eller får du ikke laget en konto? Click and Buy er ganske kresen når det gjelder passord på kontoen. Jeg hadde mye problemer med det. Kreves at du har et spesialtegn i passordet. (!"#¤%&/()?`) Virker rart at ingen av visakortene blir godtatt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Jeg slet noe sinnsykt med å få C&B til å godkjenne kontoen min fordi de ikke godtok adressen min eller telefonnummerete mitt. Jeg endte opp med å sende dem en mail og si ifra hva problemet var, og noen uker senere (og seks mails...) aktivere de kontoen. Etter min erfaring er de alt for useriøse, og da jeg til slutt fikk spilt FFXIV var det ikke verdt det. Du får lett F2P-spill som er minst like bra. Mythos, Forsaken Worlds, Allods osv bare for å nevne noen, og spill som Age of Conan og LotRP er blitt gratis å spille (en stund, i alle fall). Selv WoW er vel gratis nå i de tidligere levelene. Endret 19. juli 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå