Choho Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hei! Jeg skal kjøpe bursdagsgave til typen. Skal kjøpe Kinect til xBoxen hans, men tenkte å kjøpe et spill i tillegg. Jeg lurer på følgende: Fungerer Forza 3 på Kinect? Eller er det kun kommende Forza 4? Takk for svar! (Og ja, jeg er jente så jeg klarer ikke å finne det ut på Google) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Kommende Forza Motorsport 4 skal ha Kinect støtte Endret 16. juli 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Choho Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Kommende Forza Motorsport 4 skal ha Kinect støtte Æsj, så kjedelig da. Det er liksom det ene spillet jeg har hørt han snakke om til xBox (han er ellers ganske kresen). Slik jeg har forstått det er det heller ikke komt ut så mange spill til Kinect? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Kan anbefale Dance Central og Kinect Sports, 2 av spillene som i mine øyner er bra, resten er bare rett å slett dårlige. Endret 16. juli 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Choho Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Kan anbefale Dance Central og Kinect Sports, 2 av spillene som i mine øyner er bra, resten er bare rett å slett dårlige. Tusen takk! Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Kan anbefale Dance Central og Kinect Sports, 2 av spillene som i mine øyner er bra, resten er bare rett å slett dårlige. Ja, Child of eden er jo bare HELT elendig. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Kan anbefale Dance Central og Kinect Sports, 2 av spillene som i mine øyner er bra, resten er bare rett å slett dårlige. Ja, Child of eden er jo bare HELT elendig. Child Of Eden er multiplatt innen dette året Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 ... Og derfor er det dårlig på Xbox? Jeg følger ikke helt logikken. Tror uansett jeg ville satset på det framfor Dance Central (lakmustest - liker han å danse i virkeligheten?). Kinect Sports har jeg ikke prøvd. På den annen side, det kan jo være han tar det med godt humør om du gir ham Kinectimals. Den sibirske tigerbamsen er veldig søt. :c 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå