vikingkylling Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Jeg spiller Resident Evil: Mercenaries 3D veldig mye nå om dagen, men av en eller annen grunn sliter jeg med å spille det på nettet. Når jeg kobler til nettet inne i spillet hender det flere ganger at jeg må prøve tre, fire ganger før jeg får koblet til. Og når jeg først er inne kan jeg slite litt med å koble til en annen spiller. Som regel går det fint om jeg er Host, men Join kan krangle. Men når jeg først er inne i spillet går det helt fint. Det er av og til et kvart sekund lag om det er mange fiender, men ikke så mye at det gjør noe. Det er mer *bang* Hæ? *dør* når jeg skyter fiendene Anyway, noen som har et tips hva jeg kan gjøre? Bruker ICE. Alle andre spill går helt fint på nettet, så det er neppe routeren. Edit: Glem det, ser andre har det samme problemer i andre spill. Det er nok ikke noe jeg kan gjøre på min side. Får bare håpe det blir bedre. Spillbart er det jo helt klart likevel. Endret 16. juli 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå