Dux ducis Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 De to siste dagene har jeg fått mystiske e-poster fra bbs.no. I begge e-postene står det at jeg har blitt tilsendt en eFaktura som skal foreligge i nettbanken min med betalingsfrist 27.07.2011. Hverken jeg eller kundeservice i DNBnor finner disse påståtte eFakturaene, men det er ikke kjernen av problemet. Hovedproblemet er jo at jeg ikke har hatt noe å gjøre med disse to firmaene (et finanskonsern og den andre fra et energiselskap)! [XXX] Energi AS har sendt deg en faktura. Denne er nå tilgjengelig i nettbanken som en kombinert eFaktura og AvtaleGiro. I henhold til AvtaleGiro-avtale med banken' date=' [u']blir fakturaen automatisk betalt den 29.07.2011.[/u] Har du spørsmål knyttet til innholdet i fakturaen, må disse rettes direkte til [XXX] Energi AS. Endring av e-postadresse utføres i nettbanken, der du også finner informasjon om eFaktura og AvtaleGiro. Ved andre spørsmål kan du kontakte kundeservice i banken. MERK: Svar til avsenderadressen i denne e-posten blir ikke behandlet. Hva i alle dager er dette for noe tull? Jeg regner vel ikke med å finne noe svar her inne, men lufter irritasjonen litt før jeg kan ringe dem på mandag.. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 ID-tyveri er det første som slår meg. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 En kunde som har registrert seg med feil e-postadresse er det første som slår meg. ID-tyveri kommer på en god andreplass. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Der fikk jeg en ny en: Lånekassen har sendt deg en eFaktura med forfall 15.08.2011.Husk at denne må behandles i nettbanken. Har du spørsmål knyttet til innholdet i fakturaen, må disse rettes direkte til Lånekassen. Endring av e-postadresse utføres i nettbanken, der du også finner informasjon om eFaktura og AvtaleGiro. Ved andre spørsmål kan du kontakte kundeservice i banken. MERK: Svar til avsenderadressen i denne e-posten blir ikke behandlet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Lukter at noen har tastet feil epost ja. Har du en epost av typen fornavn.etternavn@online,gmail,hotmail.com o.l.? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg fikk brev å tekstmelding fra inntakskontoret om at jeg måtte møte opp å motta min skoleplass på en høyskole i troms i fjor. Ringte inn å spurte om hva di surra med for jeg skulle ikke på noe skolebenk. Da var det gitt opp feil epostadresse og mobil nr Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Lukter at noen har tastet feil epost ja. Har du en epost av typen fornavn.etternavn@online,gmail,hotmail.com o.l.? Ja, [email protected]. Er vel en feil, for litt av poenget med identitettyveri er vel at jeg ikke skal få disse varslene Lenke til kommentar
Teac Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 De to siste dagene har jeg fått mystiske e-poster fra bbs.no. I begge e-postene står det at jeg har blitt tilsendt en eFaktura som skal foreligge i nettbanken min med betalingsfrist 27.07.2011. Hverken jeg eller kundeservice i DNBnor finner disse påståtte eFakturaene, men det er ikke kjernen av problemet. Hovedproblemet er jo at jeg ikke har hatt noe å gjøre med disse to firmaene (et finanskonsern og den andre fra et energiselskap)! [XXX] Energi AS har sendt deg en faktura. Denne er nå tilgjengelig i nettbanken som en kombinert eFaktura og AvtaleGiro. I henhold til AvtaleGiro-avtale med banken' date=' [u']blir fakturaen automatisk betalt den 29.07.2011.[/u] Har du spørsmål knyttet til innholdet i fakturaen, må disse rettes direkte til [XXX] Energi AS. Endring av e-postadresse utføres i nettbanken, der du også finner informasjon om eFaktura og AvtaleGiro. Ved andre spørsmål kan du kontakte kundeservice i banken. MERK: Svar til avsenderadressen i denne e-posten blir ikke behandlet. Hva i alle dager er dette for noe tull? Jeg regner vel ikke med å finne noe svar her inne, men lufter irritasjonen litt før jeg kan ringe dem på mandag.. Hei du, det er min strømregning. Gidder du å betale den ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå