Cr4ZyF34R Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 hei, jeg har et anlegg som heter: Creative Gigaworks 750, og når jeg tar lyden på CA 60% så begynner høytaleren å slumre, men når jeg ser på filmer på youtube OSV av anlegget, der de har lyden på for fullt, får de ikke en sånn ulyd :/ hva kan jeg gjøre for å bli kvitt den lyden? om dere ikke skjønner hva jeg mener legg igjen en kommentar om det, så kan jeg laste opp film på youtube der dere får se xD Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Har du volumet på fullt, så er det ikke rart lyden blir dårlig. Er i noen tilfeller at lyden blir dårligere etter 60% belastning. Har du prøvd å løfte subwolferen hvis det er den som skurrer? Diskantene blir nok verre hvis ikke elementene ikke tåler effekten. Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Har du volumet på fullt, så er det ikke rart lyden blir dårlig. Er i noen tilfeller at lyden blir dårligere etter 60% belastning. Har du prøvd å løfte subwolferen hvis det er den som skurrer? Diskantene blir nok verre hvis ikke elementene ikke tåler effekten. altså jeg har 60% volum på. men da hører jeg bare slumring i bassern og ikke i satelittene :/ mens de andre på youtube OSV har det ikke i hele tatt på 100% jeg har forresten ett Creative SB Titanium lydkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå