nordin Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hei Jeg er i sjokk etter å ha blitt hacket på Paypal. Mange tranaksjoner til hostingsider ble gjort mens jeg lå og sov. Har byttet passord, slettet kortene og sendt PayPal en e-mail, men finner ikke noe nummer å ringe på. Finner bare et vanlig servicenummer som betjenes fra mandag til fredag. Kan noen hjelpe meg med å finne et nødnummer? En såpass stor og viktig side MÅ vel ha bedre fraud support? Setter pris på hjelp! Lenke til kommentar
Nator Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Ta kontakt med banken(e) hvor du har kortene dine umiddelbart. Lenke til kommentar
nordin Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Har gjort det, men hadde mesteparten av pengene inne på Paypal-kontoen. Kontaktet også en av sidene det ble satt penger på uten min tillatelse, og de svarte følgende: "You need to contact PayPal in this case. We can only ban all these accounts." For noe pisspreik!! Jeg er selv Paypal merchant og det er vel bare til å klikke på "Issue refund"? Lenke til kommentar
nordin Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Fant nummeret til slutt. +1-402-935-7733 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå