Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du klaree ikkweå la være.

Du må gjøre ett eller annet med bildene dine i etterbehandlingen :)

Her kjenner jeg meg igjen. Lider av den samme "sykdommen"

Ikke alle liker at vi gjør dette, men jeg synes dette forteller at skaperen av denne type uttrykk er en kreativ kunstner som ønsker å lage noe personlig.

Så ja, dette liker jeg, og kvaliteten er upåklagelig

Lenke til kommentar

Artig idé, men jeg tror det hadde fungert bedre om blomsten var skarp i utgangspunktet. Her blir det litt mislykket bilde som er forsøkt gjort noe med. Men du skal ha for kreativitet. Og jeg ser at tittelen er "soft" :)

Lenke til kommentar

Du har garantert et spennende og godt bilde, det tyder de ulike meningene om.

Jeg synes du har jobbet bra med lys og komplementærfarger, og til slutt en kreativ, eller skal vi kalle det en kunstnerisk løsning !

Svært god formilding for min smak.

Et lite ps ang. wasco : dagens mørkerom er et bildebehandlingsprogram. De som mener noe annet har ikke skjønt konseptet med den digitale verden.

Lenke til kommentar

Tusen takk for mange hyggelige kommentarer,ja det er vel 4 lag og av 2 ulike bilder,som de som kjenner litt til meg vet har jeg jo bare akkurat begynt m denne hobbyen,

så til være totalt ute av focus,så begynner det vel bli bedre,

kjempe gøy og utrolig mye igjen og lære.

veldig glad for både ris og ros,så masse tusen takk alle sammen...

Smil

Lenke til kommentar

Veldig bra dette;)

tusen takk jan erik,forsto ikke helt denne chat saken før nå..håper jeg forsto den nå ihvertfsall,smil :innocent:

Jeg synes dette var en morsom vri; men er nok enig med Evakb at blomstene burde vært skarpere - i hvertfall i det mest synlige laget.

tusen takk for hyggelig komentar til bilde mitt,smil :roll:

Du har garantert et spennende og godt bilde, det tyder de ulike meningene om.

Jeg synes du har jobbet bra med lys og komplementærfarger, og til slutt en kreativ, eller skal vi kalle det en kunstnerisk løsning !

Svært god formilding for min smak.

Et lite ps ang. wasco : dagens mørkerom er et bildebehandlingsprogram. De som mener noe annet har ikke skjønt konseptet med den digitale verden.

Tusen takk Kåre,for en veldig hyggelig tilbakemelding på bilde mitt,ble jeg glad for,ha en fin dag..smil :D

Kreativt og ganske bra! ;)

tusen takk Karl,ha en fin dag,smil

Kreativt og ganske bra! ;)

tusen takk Karl,ha en fin dag,smil

Lenke til kommentar

En utrolig artig vri på et blomsterbilde. Man legger jo umiddelbart merke til rammeløsningen, og synes det fungerer ypperlig her. Behagelige fargetoner. Fin teknikk - snakker vi om 3-4 lag her?

Tusen takk Bent,for hyggelig komentar og så hyggelig høre fra deg igjen oxo,håper du har hatt og har en fin sommer.. :D ja det er helt riktig 4 lag o pothoshop og 2 bilder,men jeg jobbet liv av meg først for få til den tåkete efekten da jeg tok bilde..sliter litt m det nye camera,men begynner nå finne lysmåler blender og lukketid,he he...jeg er nybegynner,ingen tvil der gitt,men veldig gøy og masse lære nå m nytt camera..så gøy

ønsker deg en fin dag :D

Om ikke annet så iallefall spesielt og kreativt. Artig å se sånt! ;)

tusen takk for komentaren :roll:

Lenke til kommentar

Artig idé, men jeg tror det hadde fungert bedre om blomsten var skarp i utgangspunktet. Her blir det litt mislykket bilde som er forsøkt gjort noe med. Men du skal ha for kreativitet. Og jeg ser at tittelen er "soft" :)

tusen takk for komentaren Eva...jeg har gjort blomsten sån m vilje,ser hva du sier og skal titte på det,ønsker deg en fin dag,smil

Lenke til kommentar

Du klaree ikkweå la være.

Du må gjøre ett eller annet med bildene dine i etterbehandlingen :)

Her kjenner jeg meg igjen. Lider av den samme "sykdommen"

Ikke alle liker at vi gjør dette, men jeg synes dette forteller at skaperen av denne type uttrykk er en kreativ kunstner som ønsker å lage noe personlig.

Så ja, dette liker jeg, og kvaliteten er upåklagelig

Tusen takk Wasco,altid like oppmuntrende høre fra deg,du gjør alle glad..

ønsker deg en riktig fantastisk dag,stort smil og klem fra meg :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...