jeanette roger Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Soft Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Du klaree ikkweå la være. Du må gjøre ett eller annet med bildene dine i etterbehandlingen Her kjenner jeg meg igjen. Lider av den samme "sykdommen" Ikke alle liker at vi gjør dette, men jeg synes dette forteller at skaperen av denne type uttrykk er en kreativ kunstner som ønsker å lage noe personlig. Så ja, dette liker jeg, og kvaliteten er upåklagelig Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Kreativt og veldig bra. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 En utrolig artig vri på et blomsterbilde. Man legger jo umiddelbart merke til rammeløsningen, og synes det fungerer ypperlig her. Behagelige fargetoner. Fin teknikk - snakker vi om 3-4 lag her? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Om ikke annet så iallefall spesielt og kreativt. Artig å se sånt! Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Artig idé, men jeg tror det hadde fungert bedre om blomsten var skarp i utgangspunktet. Her blir det litt mislykket bilde som er forsøkt gjort noe med. Men du skal ha for kreativitet. Og jeg ser at tittelen er "soft" Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Kreativt og ganske bra! Lenke til kommentar
Kåre S. Pedersen Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Du har garantert et spennende og godt bilde, det tyder de ulike meningene om. Jeg synes du har jobbet bra med lys og komplementærfarger, og til slutt en kreativ, eller skal vi kalle det en kunstnerisk løsning ! Svært god formilding for min smak. Et lite ps ang. wasco : dagens mørkerom er et bildebehandlingsprogram. De som mener noe annet har ikke skjønt konseptet med den digitale verden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg synes dette var en morsom vri; men er nok enig med Evakb at blomstene burde vært skarpere - i hvertfall i det mest synlige laget. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Tusen takk for mange hyggelige kommentarer,ja det er vel 4 lag og av 2 ulike bilder,som de som kjenner litt til meg vet har jeg jo bare akkurat begynt m denne hobbyen, så til være totalt ute av focus,så begynner det vel bli bedre, kjempe gøy og utrolig mye igjen og lære. veldig glad for både ris og ros,så masse tusen takk alle sammen... Smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Veldig bra dette;) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Kreativt og veldig bra. tusen takk,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Veldig bra dette;) tusen takk jan erik,forsto ikke helt denne chat saken før nå..håper jeg forsto den nå ihvertfsall,smil Jeg synes dette var en morsom vri; men er nok enig med Evakb at blomstene burde vært skarpere - i hvertfall i det mest synlige laget. tusen takk for hyggelig komentar til bilde mitt,smil Du har garantert et spennende og godt bilde, det tyder de ulike meningene om. Jeg synes du har jobbet bra med lys og komplementærfarger, og til slutt en kreativ, eller skal vi kalle det en kunstnerisk løsning ! Svært god formilding for min smak. Et lite ps ang. wasco : dagens mørkerom er et bildebehandlingsprogram. De som mener noe annet har ikke skjønt konseptet med den digitale verden. Tusen takk Kåre,for en veldig hyggelig tilbakemelding på bilde mitt,ble jeg glad for,ha en fin dag..smil Kreativt og ganske bra! tusen takk Karl,ha en fin dag,smil Kreativt og ganske bra! tusen takk Karl,ha en fin dag,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 En utrolig artig vri på et blomsterbilde. Man legger jo umiddelbart merke til rammeløsningen, og synes det fungerer ypperlig her. Behagelige fargetoner. Fin teknikk - snakker vi om 3-4 lag her? Tusen takk Bent,for hyggelig komentar og så hyggelig høre fra deg igjen oxo,håper du har hatt og har en fin sommer.. ja det er helt riktig 4 lag o pothoshop og 2 bilder,men jeg jobbet liv av meg først for få til den tåkete efekten da jeg tok bilde..sliter litt m det nye camera,men begynner nå finne lysmåler blender og lukketid,he he...jeg er nybegynner,ingen tvil der gitt,men veldig gøy og masse lære nå m nytt camera..så gøy ønsker deg en fin dag Om ikke annet så iallefall spesielt og kreativt. Artig å se sånt! tusen takk for komentaren Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Artig idé, men jeg tror det hadde fungert bedre om blomsten var skarp i utgangspunktet. Her blir det litt mislykket bilde som er forsøkt gjort noe med. Men du skal ha for kreativitet. Og jeg ser at tittelen er "soft" tusen takk for komentaren Eva...jeg har gjort blomsten sån m vilje,ser hva du sier og skal titte på det,ønsker deg en fin dag,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Du klaree ikkweå la være. Du må gjøre ett eller annet med bildene dine i etterbehandlingen Her kjenner jeg meg igjen. Lider av den samme "sykdommen" Ikke alle liker at vi gjør dette, men jeg synes dette forteller at skaperen av denne type uttrykk er en kreativ kunstner som ønsker å lage noe personlig. Så ja, dette liker jeg, og kvaliteten er upåklagelig Tusen takk Wasco,altid like oppmuntrende høre fra deg,du gjør alle glad.. ønsker deg en riktig fantastisk dag,stort smil og klem fra meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg