Gå til innhold

BK: Dansk observasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det genuine her, er jo at du har fått med speilbilde av alle damene i bakgrunnen :)

Og det var det opptil flere meget :whistle: habile fotografer som gikk glipp av samtidig. Pokker som jeg er misunnelig for dette! :yes:

Å se, det er det det handler om. Å være oppmerksom på hva det er i motivet som tiltaler deg, kutte ut alt som ikke bidrar og så å finne og flette inn det lille ekstra som løfter noe veldig ordinært til å bli mye mer. Herlig observasjon! :yes:

Lenke til kommentar

Det genuine her, er jo at du har fått med speilbilde av alle damene i bakgrunnen :)

Genuine? Hdde håpet på "geniale" jeg da ;) Jeg skal innrømme jeg var litt heldig med denne, men hadde observert flokken på vei til tivoli, og håpet å få med de i bildet.

Og det var det opptil flere meget :whistle: habile fotografer som gikk glipp av samtidig. Pokker som jeg er misunnelig for dette! :yes:

Det er muligens en trøst å vite at du (og resten av gjengen) fikk med andre blinkskudd jeg gikk glipp av.

He , he, veldig bra sett og tatt! Sånt liker jeg! ;)

Skikkelig morsomt og godt gjort å få høyre side å harmonere med skiltet. ;)

Bra observert og et artig bilde!

Takk for kommentarene.

edit: For de som lurer på dialogen mellom kaian og undertegnede, så var vi en tur i København i begynnelsen av juni, sammen med Kenta F1.8. Der traff vi medlemmene Trondster og Bufodill, som er nordmenn i eksil :) Flere bilder fra den turen ser dere her.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...