tomsi42 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Dansk observasjon Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Det genuine her, er jo at du har fått med speilbilde av alle damene i bakgrunnen Lenke til kommentar
kaian Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Det genuine her, er jo at du har fått med speilbilde av alle damene i bakgrunnen Og det var det opptil flere meget habile fotografer som gikk glipp av samtidig. Pokker som jeg er misunnelig for dette! Å se, det er det det handler om. Å være oppmerksom på hva det er i motivet som tiltaler deg, kutte ut alt som ikke bidrar og så å finne og flette inn det lille ekstra som løfter noe veldig ordinært til å bli mye mer. Herlig observasjon! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 He , he, veldig bra sett og tatt! Sånt liker jeg! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Skikkelig morsomt og godt gjort å få høyre side å harmonere med skiltet. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Bra observert og et artig bilde! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Det genuine her, er jo at du har fått med speilbilde av alle damene i bakgrunnen Genuine? Hdde håpet på "geniale" jeg da Jeg skal innrømme jeg var litt heldig med denne, men hadde observert flokken på vei til tivoli, og håpet å få med de i bildet. Og det var det opptil flere meget habile fotografer som gikk glipp av samtidig. Pokker som jeg er misunnelig for dette! Det er muligens en trøst å vite at du (og resten av gjengen) fikk med andre blinkskudd jeg gikk glipp av. He , he, veldig bra sett og tatt! Sånt liker jeg! Skikkelig morsomt og godt gjort å få høyre side å harmonere med skiltet. Bra observert og et artig bilde! Takk for kommentarene. edit: For de som lurer på dialogen mellom kaian og undertegnede, så var vi en tur i København i begynnelsen av juni, sammen med Kenta F1.8. Der traff vi medlemmene Trondster og Bufodill, som er nordmenn i eksil Flere bilder fra den turen ser dere her. Endret 16. juli 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hehe..men ganske sant da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg