kaian Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Lysmagi i Tivoli Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg liker dette best i sort/hvitt, men det kan jo tenkes at noen gjerne vil se hvordan fargeversjonen er, så her er et lite utsnitt i farger: Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Bra skildret situasjon. Artig å se i stort format. Ikke alltid lett å få riktig eksponering i slike situasjoner, men her sitter det bra synes jeg. God skaprhet på detaljer i de lysinstallasjonene, spesielt på kronen på verket. Jeg liker dette best i sort/hvitt, men det kan jo tenkes at noen gjerne vil se hvordan fargeversjonen er, så her er et lite utsnitt i farger: Enig med du! S/h-versjonen definitivt bedre ja... Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Fint i s/h, ja. Artig å se detaljene i stort format. Du fikk jo med et bilde i bildet også. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Det første jeg ville tenke er at dette motivet ville være et selvmord å lansere uten farger. Men så viser det seg at det egentlig er mye bedre uten farger Veldig spennende Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Et suverent flott bilde og for en lys magi!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg