Gjest medlem-140898 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Forresten: Svarfrist hovedopptaket: 27. juli kl. 14.00 For å få med alle tidssoner holder SO svarregistreringen for hovedopptaket åpent til 27. juli kl. 14.00 norsk tid. Lenke til kommentar
Mysterio Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg har takket ja til å stå på venteliste på noen høgskoler/universiteter. Hva slags betydning vil suppleringsopptaket ha for meg? Jeg har ikke skjønt helt hva den går ut på. Lenke til kommentar
Contris Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg har takket ja til å stå på venteliste på noen høgskoler/universiteter. Hva slags betydning vil suppleringsopptaket ha for meg? Jeg har ikke skjønt helt hva den går ut på. Dersom du kommer inn på et studie du står på venteliste til i suppleringsopptaket, vil du automatisk miste plassen du fikk i hovedopptaket. Du har med andre ord ikke valget med å takke ja/nei dersom du får et nytt tilbud. Lenke til kommentar
Contris Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Resultat fra suppleringsopptaket er lagt ut Lenke til kommentar
naboenn Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Resultat fra suppleringsopptaket er lagt ut Gjelder dette alle? Ser ingen forskjell hos meg, men har ikke nummer på ventelisten bare: *) Får jeg noe beskjed? Lenke til kommentar
Contris Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Resultat fra suppleringsopptaket er lagt ut Gjelder dette alle? Ser ingen forskjell hos meg, men har ikke nummer på ventelisten bare: *) Får jeg noe beskjed? Søknadene oppdateres gradvis, så er mulig du ikke har fått svar enda Slik jeg har forstått det så betyr den stjerna at studiet normalt ikke etterfylles. Lenke til kommentar
naboenn Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Resultat fra suppleringsopptaket er lagt ut Gjelder dette alle? Ser ingen forskjell hos meg, men har ikke nummer på ventelisten bare: *) Får jeg noe beskjed? Søknadene oppdateres gradvis, så er mulig du ikke har fått svar enda Slik jeg har forstått det så betyr den stjerna at studiet normalt ikke etterfylles. Men får man e-post/en melding? For nå ser jeg ikke om det har skjedd noe. Lenke til kommentar
Contris Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Resultat fra suppleringsopptaket er lagt ut Gjelder dette alle? Ser ingen forskjell hos meg, men har ikke nummer på ventelisten bare: *) Får jeg noe beskjed? Søknadene oppdateres gradvis, så er mulig du ikke har fått svar enda Slik jeg har forstått det så betyr den stjerna at studiet normalt ikke etterfylles. Men får man e-post/en melding? For nå ser jeg ikke om det har skjedd noe. Bare hvis du får tilbud, tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg ser at jeg akkurat nå er nr 11 på ventelista, har jeg fortsatt en sjanse? Opptaderes det fortløpende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7123 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Resultat fra suppleringsopptaket er lagt ut Gjelder dette alle? Ser ingen forskjell hos meg, men har ikke nummer på ventelisten bare: *) Får jeg noe beskjed? Søknadene oppdateres gradvis, så er mulig du ikke har fått svar enda Slik jeg har forstått det så betyr den stjerna at studiet normalt ikke etterfylles. Men får man e-post/en melding? For nå ser jeg ikke om det har skjedd noe. Bare hvis du får tilbud, tror jeg. Hei. har ikke fått svar ennå. kan noen fortelle meg hvordan det er? får jeg et "brev" på SO sin side (min side)??? får jeg epost også??? har ikke hatt stjerne eller nummer bare venteliste.... Takk. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Hva er det du ikke har fått svar på? Primæropptaket? Edit: Leste litt fort... Det skal stå svar ikke så langt nede. Er en lenke i blått som du kan trykke på, der står det hvilken plass du er i på ventelista. Endret 29. juli 2011 av Haawy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7123 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Hva er det du ikke har fått svar på? Primæropptaket? Edit: Leste litt fort... Det skal stå svar ikke så langt nede. Er en lenke i blått som du kan trykke på, der står det hvilken plass du er i på ventelista. takk for svaret, men hvor? under status/brev/svarkjema??? hvor finner jeg svar? Er det sånn at det uptaderes utover kvelden? Endret 29. juli 2011 av Slettet+7123 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 https://www.samordnaopptak.no/SW/status.html Logg inn og gå inn der. Det er statussiden, vet ikke når den oppdateres. Lenke til kommentar
Tanaka Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Står hos meg at saksbehandleren min oppdaterte søknaden min senest den 29.juli. Likevel får jeg ikke oppgitt hvordan jeg ligger ann på ventelisten Lenke til kommentar
naboenn Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Har ikke skjedd noe på søknaden min, men nederst på siden står det følgende: 1 Oppdateres når SO sentralt mottar ny oppdatering fra saksbehandleren. Ved spørsmål, bruk kontaktinformasjonen i tabellen. Fortsatt håp? Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hvordan er det hvis jeg har takket ja, men vil bytte studie på restetorget. Går det fortsatt? Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Husk å ta med deg det tilsendte brukernavn og passord eller pin-koden slik at du får registrert deg! Pin-koden står på giroen for semesteravgiften som du har fått tilsendt fra universitetet. Når får vi brukernavn osv? Regner med det er avhengig fra sted til sted, men noen som vet sånn ca når det pleier å komme ? (uio, ifi) Lenke til kommentar
jellybelly123 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg la inn en søknad via restetorget og har nå fått beskjed om at jeg kom inn på alle de fire alternativene jeg listet opp. Er det noen som vet om jeg kan takke ja til plass på flere skoler? Siden jeg er fryktelig sent ute med tanke på bolig blir jeg nok å dra til det første stedet hvor jeg får tak i husvære, og da kan det være greit å ha en skoleplass stående klar... Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg ser at jeg rykket opp en plass (fra 11 til 10). Jeg trodde det var over etter den 29.juli. Noen som vet litt mer om dette? Lenke til kommentar
Mysterio Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Jeg står fortsatt som nr6 på venteliste i UIA..Først stod det bare Venteliste og nå står det Venteliste *) Er det over og ut da? Når får jeg endelig vite om jeg kommer inn eller ikke? Er det fram til studiestarten jeg kan stå på ventelisten? Kan jeg takke ja til tilbudene på restetorget og samtidig ikke møte opp til studiestart? Endret 31. juli 2011 av Mysterio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå