Bonna86 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Det er det jeg synes er litt trist. Dette med at Høgskolen er nesten som vgs.. Jeg er lei av små klasserom... :!: Jeg skjønner hva du mener, men jeg har opplevd begge deler på høgskolen og universitetet. Flertallet av alle forelesninger jeg har hatt de siste seks årene jeg har studert, det være seg høgskole eller universitet, har vært i små klasserom. Tror nesten det bare var ex.phil og ex.fac vi hadde i store forelesningssaler med si 100 studenter. Lenke til kommentar
Cincera92 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hurra, Samordna opptak er nede, godnyhet for dei som hadde tenkt å finne noko interessant på Restetorget Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Ja, men plutselig funker den så refresh så kommer den til slutt. (Noe alle sikkert tenker, som gjør siden enda tregere) Lenke til kommentar
ctx Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Har du fått søkt? Kommer ikke inn på nettsøknaden jeg..... Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Akkurat nå går det veldig tregt hvertfall. Har fått sett på restetorget par-tre ganger, men får ikke gjort så mye mer enda. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Kommer ikke inn jeg heller. Typisk at det skal være sånn. Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Først altinn, og no samordna opptak. Helt på tryne av det offentlige. Lenke til kommentar
Cincera92 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Kom såvidt inn etter 2 timar og 15 min at restetorget skulle ha opna... fail Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Kommer ikke inn, dette ser bra ut edit : http://www.vg.no/nyheter/innenriks/elevavisen/artikkel.php?artid=10096967 Endret 20. juli 2011 av clickz101 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Kom inn på førstevalget mitt, samfunnsendr. og kommunikasjon UiA. Gleder meg til å studere noe nytt og spennende. Nå må jeg bare få svar på søkndag etter leilighet. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Det her skjer hver gang det er litt trafikk på en offentlig server. Samordna opptak visste at det var rekordmange søkere i år, dermed må kunne forberede seg bedre når de vet at trafikken vil være stor. Det er urettferdig at noen ikke får søke studier i det hele tatt, mens andre heldige kan velge og vrake i studier fordi de har komemt inn på siden Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Ja, og det var 4. gang på rad. Hvem er det egentlig som søker på restetoget? De som takket nei fra 1-10 plass på søknaden sin, samt de som vil søke noe helt nytt? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hvem er det egentlig som søker på restetoget? De som takket nei fra 1-10 plass på søknaden sin, samt de som vil søke noe helt nytt? For min del så var jeg interessert i å finne ett eller annet årsstudium på Restetorget som jeg kunne ta, siden jeg ikke kom inn på Rettsvitenskap ved UiO i år, og det var egentlig kun det jeg ville. Et årsstudium gir to ekstra poeng som jeg kan bruke til opptaket neste år, i tillegg til alderspoengene. Men det var egentlig ikke noe interessant å finne der, så da får det bare være. Men samordnaopptak.no virker i hvert fall stabilt for meg nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Ser ut til at det blir Idrettsvitenskap i Telemark(av alle steder ). Har lest litt og sett at man kan søke om opptak til 2' året ved NiH hvis man har basisår i Idrett ved annet studiested, så kanskje det er håp neste sommer hvis jeg får greie karakterer. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hvor finner man ut hvilket num man er på ventelisten?? hvor sto det at du var nummer 4? Stiller meg bak denne. Hvor finner man hvilken plass man er på ventelisten? Jeg får bare opp at jeg er tilbudt plass på venteliste på førstevalget, men ikke hvor langt nede jeg er på den. Jeg stiller meg bak denne nok en gang. Hvor står det hvilken ventelisteplass man er på? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 I en av kolonnene, den som er ytterst til høyre om jeg ikke husker helt feil. Burde være ganske tydelig. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Ikke alle som viser det. Jeg ser ingen nummer hos meg, så sendte en mail. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg har feltene Pri, Studiumkode, Studiumnavn, Saksbeh., Status, Kvote/gruppe, Karakterpoeng, Realfagspoeng, Andre poeng, Poengsum i kvote, Poenggrense i kvote Ingenting som sier noe om ventelisteplass Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg har feltene Pri, Studiumkode, Studiumnavn, Saksbeh., Status, Kvote/gruppe, Karakterpoeng, Realfagspoeng, Andre poeng, Poengsum i kvote, Poenggrense i kvote Ingenting som sier noe om ventelisteplass Hos meg også. Jeg tar det som om jeg ikke har en sjanse:p Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg og Heldigvis kom jeg inn på andrevalget som heller ikke er så værst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå