Schwarzkopf Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Logget inn på Samordna Opptak, og ser at jeg allerede har fått tilbud. Det er derimot ikke noe svarskjema ennå, slik at jeg kan takke ja til plassen. Helt sikkert fordi svarskjemaet ikke er klart før 20.juli. Er det flere i samme situasjon? Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Hmm. Er på jobb så får ikke sett, skal si ifra når jeg kommer hjem Endret 16. juli 2011 av clickz101 Lenke til kommentar
Megastein Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Kan se opptaket, ja. Da blir det visst Informatikk på NTNU til høsten! Score! Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 fikk svar i dag, Idrett i Bø, hmm men hadde 2 priotiteter over som det står Venteliste*) od den ene står det ventelistenr 62 og den andre, ingenting. Hva betyr det, at alle har takket ja(hvis det er mulig å takke ja enda da) Skal vente til Restetorget åpner å se om jeg finner noe i Oslo først. Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Status: "Ikke mottatt følgeskjema" ? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Mulig det er jeg som er blind, men hvor takker man ja? Kanskje ikke mulig før den 20.Juli? Lenke til kommentar
Megastein Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Mulig det er jeg som er blind, men hvor takker man ja? Kanskje ikke mulig før den 20.Juli? Under svarskjema Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Tror ikke du kan svare før 20.juli Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Ikkje kvalifisert. Manglar spesielt krav LÆR-VES Vent, kva? Eg har jo oppfylt krava. Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Tror ikke du kan svare før 20.juli Joda. Jeg har allerede svart på "svarskjema". Fått kvittering og greier. Lenke til kommentar
Contris Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Noen som vet når poenggrensene for hovedopptaket blir offentliggjort? Edit: Nvm, grensene står i opptaksbrevet Endret 16. juli 2011 av Contris Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Tror ikke du kan svare før 20.juli Joda. Jeg har allerede svart på "svarskjema". Fått kvittering og greier. Takk Takk, da var svaret også sendt btw hvor ser man hva poenggrense var? ser bare mine egne poeng. Endret 16. juli 2011 av clickz101 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Man kan svare i dag, jeg kunne iallefall det:) Kom meg inn på Internasjonal Markedsføring i Bø i Telemark:D Skal bli godt å flytte fra nord norge. Noen som har smarte løsninger på når jeg burde dra ned, og hvordan jeg får flyttelasset med meg? Lønner det seg å bruke en flyttebil (igjennom ett firma)? Er sykt fornøyd med å komme inn på førstevalget:D Lenke til kommentar
anna1992 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Tror ikke du kan svare før 20.juli Joda. Jeg har allerede svart på "svarskjema". Fått kvittering og greier. Takk Takk, da var svaret også sendt btw hvor ser man hva poenggrense var? ser bare mine egne poeng. Gå der hvor det står "BREV", kikk på Brev 2. Bla så nedover til du finner studievalgene i et skjema. Mener det er den borterste kolonnen hvor det står: "Poenggrense i kvote", det kan ihvertfall stemme med mitt studium... Jeg kom inn på Økologi og naturforvaltning på UMB Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Sykepleie i Gjøvik her. Flott at svaret kom så tidlig, ellers måtte jeg ha brukt dyrebar tid i Tyrkia til å sjekke. Gratulerer folkens Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Man kan svare i dag, jeg kunne iallefall det:) Kom meg inn på Internasjonal Markedsføring i Bø i Telemark:D Skal bli godt å flytte fra nord norge. Noen som har smarte løsninger på når jeg burde dra ned, og hvordan jeg får flyttelasset med meg? Lønner det seg å bruke en flyttebil (igjennom ett firma)? Er sykt fornøyd med å komme inn på førstevalget:D Har dere rent a wreck der oppe i nord? Du kan jo høre om de kan finne på en løsning, med at du låner en bil der oppe og leverer den her nede. Lenke til kommentar
username- Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Yaaay! Kom inn på økonomi og administrasjon ved HIST Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Man kan svare i dag, jeg kunne iallefall det:) Kom meg inn på Internasjonal Markedsføring i Bø i Telemark:D Skal bli godt å flytte fra nord norge. Noen som har smarte løsninger på når jeg burde dra ned, og hvordan jeg får flyttelasset med meg? Lønner det seg å bruke en flyttebil (igjennom ett firma)? Er sykt fornøyd med å komme inn på førstevalget:D Har dere rent a wreck der oppe i nord? Du kan jo høre om de kan finne på en løsning, med at du låner en bil der oppe og leverer den her nede. Takk for tipset, vi har rent a wreck her ja. Jeg skal undersøke det nærmere:D Noen andre som skal studere i Bø i Telemark? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Er nr 4 på venteliste på en linje på NTNU. Er det noe håp at jeg kommer inn tatt i betraktning at det bare er 20 studieplasser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå