Bruker-88036 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Busker er god mat Bildet er fjernet. Beskrivelse: For en elg iallefall. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Litt for mørke områder på deler av dyret kanskje, men bra at du fikk såpass skarphet på kroppen og ikke på buskaset! Snø er ikke alltid det letteste å ha med å gjøre..... 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Nei, snø er jo ikke enkelt. Ser hva du mener med de mørke feltene, og er vel egentlig enig når jeg tenker meg om. Det er jo lett å ikke legge merke til slikt på egne bilder, så der er kritikk god å ha. Takk for kommentar. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Ikke en meny som frister meg Godt komp og artig med elgen som vrenger leppa og ser ut til å kose seg med maten 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Takk for det, wasco. Jeg syns også det var moro at elgen bare fortsatte å spise, og ikke brydde seg så mye om meg, selv om man ser at den jo følger godt med allikevel. Også var det litt gøy at det ikke var noen busker i veien for hodet selv om det er temmelig tett der den står. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Bra utsnitt, litt mot-lys ødelegger. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Et anderledes bilde av skogens konge. Jeg synes du kom godt fra det med de lysforholdene du hadde. Jeg synes ikke de mørke feltene er for mørke. Jeg ville dog ha trimmet litt i kantene og bunn (jevnt over) slik at vi hadde fått mer av elgen i bildet. 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Takk for kommentarene Karl-Ivar og Tomsi. Kanskje det hadde vært en ide å trimme det slik du foreslår Tomsi, men det er jo et gammelt bilde, fra i fjor.. nei, jeg får prøve å få tatt noe nytt snart.. Altså noe annet enn bare minnebilder for minnens skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg