thoar Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 rullesteinstranda Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Veldig bra HDR behandling. Det eneste litt typiske HDR her, er de mørke områdene bak skyene. fFotte farger og god skarphet gjennom hele bildet. Kan få en følelse av at det helller litt, men dette er et synsbedrag pga strandlinjen til høyre. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Et helt greit bilde av rullesteinstrand dette! Så får en være enig eller ikke i den type behandling. Uansett så gir himmel med mer et litt kaldt inntrykk her, og det var kanskje meningen...? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Et veldig flott HDR bilde med herlige farger Utrykket på himmlene er typisk for Photomatix, så den kjenner jeg igjen Godt eksponert og etter min mening en moderat HDR redigering. Liker godt fjellene i bakgrunden som ligger innsløret i dis Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Helt supert. Akkurat slik jeg liker å se bruken av hdr Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Her får du godt fram rullesteinene, horisonten med skyene gjorde seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg