Gå til innhold

Maskinen angripes hele dagen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Installer Microsoft Security Essentials og scan igjennom PCen, er nok noen virus på maskinen din, men hvorfor Canal Digital sin sikkerhetspakke? den er ikke engang topp 10 på sikkerhetsprogramtester? Jeg sier ikke det er dårlig men jeg har ikke hørt om noen bruke det før nå.

Kan være falske advarsler, eller at at 'angrepet' ikke er hva brannmuren tror det er.

-frank

Lenke til kommentar

Installer Microsoft Security Essentials og scan igjennom PCen, er nok noen virus på maskinen din, men hvorfor Canal Digital sin sikkerhetspakke? den er ikke engang topp 10 på sikkerhetsprogramtester? Jeg sier ikke det er dårlig men jeg har ikke hørt om noen bruke det før nå.

Kan være falske advarsler, eller at at 'angrepet' ikke er hva brannmuren tror det er.

-frank

Sikkerhetspakken er F-Secure med AV, brannmur og hele pakka.

Lenke til kommentar

-frank

Sikkerhetspakken er F-Secure med AV, brannmur og hele pakka.

Thanks..

Så han bør altså avinstallere F-secure dritet og installere MSE istede ;)

-frank

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...