Torhild Jansen Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Bo-fellesskap. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Et artig bilde som forteller en rørende liten historie om kampen for tilværelsen langt der oppe i Nord Flott kvalitet på bildet også, noe som kommer tydelig fram når bildet studeres i full størrelse. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Tusen takk for kommentaren Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Artig og godt eksponert bilde dette! God miljøskildring. Stakkars de som må "godta" all skiten som hører til...... Ville kanskje hatt litt mer med i udnerkant. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Artig med måsene på taket, skulle tru at dette var på Andenes. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Takker for alle kommentarene - og bilde er tatt i Rørvik Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Det jeg synes er interessant, er at fuglene har laget reder på taket. Det har jeg aldri sett før JEg er ikke helt komfortabel med komposisjonen; men klarer ikke helt å sette fingeren på hva som skurrer. Det er mulig at det skulle ha vært mer i underkant, som smort1 nevner. Eller muligens noe mindre? Kutte under vinduene rett over metalldelen av døra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg