Peroy Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Når kjedsomheten nye høyder? Her finner du løsningen. Test: Fem mobilspill for Android og iOS Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 De jeg kan anbefale til Android er (mulig disse også eksisterer til iOS): - Ponon Deluxe (gratis) - Kona's Crate (Lite/6kr) - Dungeon Defenders (gratis) (Merk: Krever kraftig telefon) - MiniSquadron - Special Edition(Lite/17 kr) - Jet Car Stunts (Lite/11 kr) - Game Dev Story (16 kr) Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hm, høres ut som alle har IOS idag Hva med å anbefale spill for Symbian ?? Greitt nok att mange har Iphone, men en veldig stor del har Nokia mobiler idag !!! Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hm, høres ut som alle har IOS idag Hva med å anbefale spill for Symbian ?? Greitt nok att mange har Iphone, men en veldig stor del har Nokia mobiler idag !!! Sorry.. tror Nokia har patent på slike artikler og vil saksøke alle som mot formodning skulle være fristet til å fortelle om slikt... Men seriøst.. det er nok inntil videre kun Android og iOS som er ledende så da blir det jo litt sånn.. Lenke til kommentar
Xito Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Er det bare jeg som reagerer på denne setningen? "Spillet fungerer også på alle Android-telefoner noe og krever lite av telefonen." Endret 17. juli 2011 av Xito Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Men seriøst.. det er nok inntil videre kun Android og iOS som er ledende så da blir det jo litt sånn.. Så att Symbian er størst har ikke noe å si mener du ?? Greitt nok att Android vokser raskest, men man må jo se på hvilke mobiler folk har idag http://www.gartner.com/it/page.jsp?id=1434613 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Så att Symbian er størst har ikke noe å si mener du ?? Symbian er nok klart størst om du river med deg alle modeller, men om du kun ser på "smart telefon segmentet" så tenker jeg tallene blir litt annerledes.. Tar jeg feil? Lenke til kommentar
compound96 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 bra spill men noen blir kjedelig etterhvert.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg