Gå til innhold

T610 - Spill


Gjest Slettet-NN7wWQ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NN7wWQ

Kjøper dere spillene deres fra steder som inpoc.no? Eller finnes det steder å få tak i de gratis? Har søkt på esato.com forumene, og etter midlet osv på google, men finner ikke stort.

Er ikke ute etter sånne du kan laste ned til pc'en, har ikke kabel enda..

 

http://www.xboot.de/ er det et gratis strategi spill jeg syns er veldig bra, vel verdt å laste ned ;) Det fungerer for T610, S55, ,3510i, 7210 og en version uten farger for noen eldre mobiler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillene på Myt610 sidene er jo bare demoer, altså ikke fullstendige spill, det er jo litt kjipt, men greit hvis du vil teste...

Ellers hadde det vært tøft om noen visste hvor jeg kunne finne igjen spillene som fulgte med t610 ettersom jeg har greid å slette de som kan slettes... :(

Lenke til kommentar
Spillene på Myt610 sidene er jo bare demoer, altså ikke fullstendige spill, det er jo litt kjipt, men greit hvis du vil teste...

Ellers hadde det vært tøft om noen visste hvor jeg kunne finne igjen spillene som fulgte med t610 ettersom jeg har greid å slette de som kan slettes... :(

 

Du kan laste ned de fleste (eller alle?) fra sonyericsson via wap.

Lenke til kommentar
Spillene på Myt610 sidene er jo bare demoer, altså ikke fullstendige spill, det er jo litt kjipt, men greit hvis du vil teste...

Ellers hadde det vært tøft om noen visste hvor jeg kunne finne igjen spillene som fulgte med t610 ettersom jeg har greid å slette de som kan slettes... :(

 

myt610 har alle spille som følger med t610 nå.. han har oppdatert spill siden.. :)

Lenke til kommentar

Gå til http://tagtag.com og trykk på "Games" under søke-feltet. Så søker du bare på siden (ctrl+f eller ctrl+b, kommer an på hva for windows du har) etter t610 eller noe sånt. Burde komme opp noen bra sider :D

 

Fordelen her er at når du trykker på lenken, så kommer det opp en "pc-mobil" som gjør at du kan se på siden med wap (det er bare wap sider på tagtag.com) uten å måtte betale for det ved å bruke mobilen :wink:

 

Sist jeg sjekka var det over 4000 wap sider med spill der :p

Lenke til kommentar

Forresten, om du ikke finner noen sider på den måten jeg sa, prøv å skriv inn "t610 games" i søkefeltet. Da kom det opp noen sider :woot:

 

Vet ikke om de funker (noen av dem har en tendens til å ikke funke), men om du leter i 10 min eller noe sånt, så har du sikkert fylt opp mobilen din med spill :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...