Fredrik7le86 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) noen som kan hjelpe meg å finne ut hvor jeg skal sette pumpe kabeln på hovedkortet eller psu:en. har jeg satt den rett?? får 43-44 c idle temp på cpu:en. jeg satte den i hovedkortet på hæyte side som dere ser på bildet jeg har lagt till. spiller det noen rolle vor man putter in pumpe kabeln? jeg har ikke forandret eller gjort noe i biosen og håpet att den klarer seg automatisk. den kommer av og till op i 50 celcius i idle også. er bekymret. Endret 15. juli 2011 av Fredrik7le86 Lenke til kommentar
War Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Sett den hvor du vil, er du i tvil om noen av kontaktene endrer volt etter temp så gå til bios og disable auto på cpu-fan om du bruker den kontakten. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Idle-temperaturer er ikke noe å bekymre seg for, load-temperaturer er noe å vurdere. Om du kommer over 70C i Intel Burn Test uten noen overklokk med slik kjøling har du nok feilmontert eller kjører viftene veldig sakte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå