Nerdiboy Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Noen som vet hvor på sykkelen jeg finner reedventilen? Jeg skal mekke litt på min elskede starway Starway: Er plombert i eksospotta. Effektpotte koster 895,- I tillegg er den plombert i reedventilen. Bøy ut stoppeplaten over reedventilplaten så det blir ca 6-7mm åpning. Disse endringene gir en stor forbedring av motoreffekten, og toppfarten blir ca 60km/t. Du kan også bygge om variatoren (250,-). Dette øker toppfarten til ca 65km/t og gir lavere turtall (og lavere bensinforbruk) i hastigheter over 40km/t. Ønskes en virkelig drastisk effektøkning, monteres i tillegg 75ccm trimsett, 18mm forgasser og nye drev i baknavet (40% tyngre utveksling). Dette gir et toppfart på ca 100 km/t. Pakkepris 3500,- ferdig montert. Oljepumpa er ikke alltid helt pålitelig, så bruk av oljeblandet bensin (4% syntetisk olje) anbefales! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Beklager .. men WHO THE FUCK CARES!!!!! gå til et moped forum etter moped hjelp! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 reedventilen sitter under innsuget.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå