Marianne Bergli Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Sommer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Mye god mat i midnattsola!! Lenke til kommentar
Jan Georg Svane Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Flott bilde av Midnattsol og "tørrfesk"! Nesten sånn at man kjenner lukta. Fin komposisjon med landskapet i sentrum, og tørrfisken som ramme. Ekte nord-norsk nostalgi! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Et veldig godt bilde hvor den orginale vinklingen gir et flott uttrykk Det ligger ikke inne noe EXIF til dette bildet, men uansett, så vitner dette om en gjennomtenkt eksponering. Lurer på om du har brukt blits her, eller om det er snakk om en multieksponering? Tenker da på det faktum at du har klart å unngå at sola ble utbrent, noe som skulle tyde på en kort eksponeringstid. Men sammtidig har du fått godt lys på fisken som henger i forgrunnen. Any way - well done Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Flott bilde med mye god "kveldsmat" Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Et spesielt, men flott bilde Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Klippfisk i solnedgang vekker mange gode minner. Flott stemning og fargetoner selv om det tekniske ikke er halt på topp. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Det er en fin varm glød i bildet, og en noe uvanlig men interessant komposisjon. Det er et par ting som jeg synes trekker ned. Det virker som om bildet er skjevt og heller mot høyre. Og jeg ville nok vært tøff og beskjært vekk på høyre side og bunn slik at vi unngikk den skrå planken nede i høyre hjørne. Lenke til kommentar
Marianne Bergli Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Tusen takk for kommentarer. Hyggelig tomsi42: Hvordan kan du si at det heller mot høyre? Molloen er bein, fiske hjellen er bein. havet følger strandlinjen, den skal ikke være bein..... skjønner det ikke.... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Det er mulig at det bare er et synsbedrag, men jeg synes ikke brupillarene er loddrette. Og stolpen på vensteside av fiskegjellen heller mot høyre, men om den var loddrett i utgangspunktet, det vet jeg jo ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg