Gå til innhold

Forskjellige Sorround Annlegg for PC..2.1, 4.1, 5.1, 6.1,7.1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg leter etter et 7.1 THX sertifisert Sorround Høytalersett for PC....noen som vet om noen?....eneste jeg har sett sålangt at jeg kunne tenke meg er det der siste med 450W fra Logitech....men det er jo bare 5.1....

Har Hercules GameTheater 7.1.... med 4.2 løsning nå....

/Bårdy

"Men det er jo bare 5.1..."

Hva med å kjøpe et 2.0 system. Jo færre elementer som spiller samtidig, jo lettere er det å få god lyd. Dessuten kan du få 2 gode høyttalere og en stereoforsterker til prisen av 7 dårlige høyttalere pluss en dårlig "subwoofer".

Lenke til kommentar
Skjønner ikke poenget med 7.1 anlegg og spesielt ikke for PC. Logitech Z-680 THX funker perferkt til alt, knall lyd bra trøkk++ anbefales.

Men så finnes jo Klipsch Promedia 5.1 THX, det er ekstremt.. men også selvfølgelgelig en del dyrere.

Klipsch for den kresne. Logitech for den normale som fremdeles vil ha masse lyd og bra/grei klang.

Toffypops spør vel ærlig talt heller ikke om "meninga med livet" eller noe sånt. Han leter etter 7.1. Han har 4.2. Gi'n det han vil ha!

(Selv har jeg fire-punkts-surrround-lyd til 20.000,- til PC'en. Unektelig mange her som sikkert ikke ser vitsen...)

Dog. Min viten om ferdige små-pakker til PC med 7.1-lyd er meget begrenset. Kan dog anbefale å sjekke litt innom www.hifiklubben.no

Jeg ser absolutt vitsen med 4-punkts-surround. Det er det eneste logiske oppsettet, siden du har så få høyttalere som mulig (som gir deg mer penger per høyttaler) og du kan mikse en lyd mellom de 4 høyttalerne til å høres ut som om den kommer fra hvilken som helst retning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...