Toffypops Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg leter etter et 7.1 THX sertifisert Sorround Høytalersett for PC....noen som vet om noen?....eneste jeg har sett sålangt at jeg kunne tenke meg er det der siste med 450W fra Logitech....men det er jo bare 5.1.... Har Hercules GameTheater 7.1.... med 4.2 løsning nå.... /Bårdy Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Tror ikke det er kommt på markedet Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=101...lAction=details Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 THX til 1159,-? DET hadde vært noe, det... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 THX til den prisen.....? Glemmesak!! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Logitech Z-680 danker ut det Creative oppsettet ganske heftig ang. lyd-styrke! Det kan jeg garantere 8) Hvorfor er 7.1 så viktig? Jeg ser ikke pointet med mer enn 5.1 Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Logitech Z-680 danker ut det Creative oppsettet ganske heftig ang. lyd-styrke! Det kan jeg garantere 8) Hvorfor er 7.1 så viktig? Jeg ser ikke pointet med mer enn 5.1 Fikk meg Z-680 for noen dager siden. Skal få laget en liten test som jeg poster her, men må få testet det ut skikkelig først. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Skjønner ikke poenget med 7.1 anlegg og spesielt ikke for PC. Logitech Z-680 THX funker perferkt til alt, knall lyd bra trøkk++ anbefales. Men så finnes jo Klipsch Promedia 5.1 THX, det er ekstremt.. men også selvfølgelgelig en del dyrere. Klipsch for den kresne. Logitech for den normale som fremdeles vil ha masse lyd og bra/grei klang. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Skjønner ikke poenget med 7.1 anlegg og spesielt ikke for PC. Logitech Z-680 THX funker perferkt til alt, knall lyd bra trøkk++ anbefales. Men så finnes jo Klipsch Promedia 5.1 THX, det er ekstremt.. men også selvfølgelgelig en del dyrere. Klipsch for den kresne. Logitech for den normale som fremdeles vil ha masse lyd og bra/grei klang. Toffypops spør vel ærlig talt heller ikke om "meninga med livet" eller noe sånt. Han leter etter 7.1. Han har 4.2. Gi'n det han vil ha! (Selv har jeg fire-punkts-surrround-lyd til 20.000,- til PC'en. Unektelig mange her som sikkert ikke ser vitsen...) Dog. Min viten om ferdige små-pakker til PC med 7.1-lyd er meget begrenset. Kan dog anbefale å sjekke litt innom www.hifiklubben.no Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 skal du ha skikkelig THX må du jo bygge om rommet pc'n står i...og hva er vitsen med det? burde holde lenge med 5.1 eller lignende systemer på pc'n Lenke til kommentar
Toffypops Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Voffor bygge om?....No need.. Meningen med 5.1/7.1 på PC??????....... Ever heard about MOVIES?!?!!....GAMES??!??!.....LIVE CONCERTS ?!??.... e.g.... Moralen er....hvem trenger stereoannlegg om man har en skikk'li bra pc?.... Lenke til kommentar
Toffypops Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 the_ruthless: Takk for støtten.. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Wow. Men værsågod, Toffypops, det skulle da ellers bare mangle. Og jeg vet at det nå finnes flere ferdig-7.1-sett, pluss at blant annet tidligere nevnte HiFi-Klubben selger 7.1-forsterkere. Lenke til kommentar
per.lund Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Her har du ett 7.1 pc.sett med THX til en grei pris: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl Å Her er en test av det: http://hardware.no/art.php?artikkelid=5297 Lenke til kommentar
Kjetil87 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg ville gått for et z-680. Veldig bra surroundanlegg til den prisen. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Jeg kjøpte nettopp Z-680! Men, jeg må si jeg savner trøkket mange sier det gir.. Jeg føler at bassen gir en sånn vondt-i-hodet bass, og ikke trykkbass.. om noen skjønner meg. Det kan kanskje ha noe med mitt dårlige lydkort, on-board Asus HK. Nytt SB Live kommer i posten imorgen, doh. Noen som har noen tips ang. bassen? Jada, jeg har prøvd eq. (og ja, jeg vet hvordan man bruker den). Ja, subben står helt åpent, og jeg har prøvd forskjellige plasseringer. Endret 1. mars 2004 av Vaffelkake Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Det nye Creative settet Link Endret 1. mars 2004 av Zuluzion Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 kanskje? .. Vet ikke jeg, men sekke værst ut Lenke til kommentar
Toffypops Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 siste der så LEKKER ut..men ville nok hatt noe med litt mer TRYKK i....300-400WATT utgangstrømm i alle fall.. /Toffy Lenke til kommentar
Toffypops Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 men..har kjøpt meg MEDUSA 5.1 SURROUND HEADSET siden jeg laga denne posten....dette anbefales på det sterkeste... Beste headset med 5.1 OG mikrofon som finnes på markedet vil jeg si..... Kan ikke si jeg har sett noen andre 5.1 headset MED mic.. Her er et review jeg skreiv på IT-avisen...incase U wonder about it.. Klikk her for å lese SPEED-LINK MEDUSA 5.1 HEADSET review /Toffy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå