lillerubin Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Nå skal jeg prøve å fjerne en sånn malware. Har starta pcn i sikkerhetsmodus, men jeg kommer meg ikke på nett... det står et kryss mellom modemet og internettet liksom... ikke mellom pcn og modemet. (Sorry mine datakunnskaper er litt dårlige, så jeg snakker ikke akkurat fagspråket her...) Såeh... hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Har du startet den i sikkermodus med nettverk? Lenke til kommentar
lillerubin Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Har du startet den i sikkermodus med nettverk? Ja... Lenke til kommentar
lillerubin Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Hmm... starta opp på vanlig måte nå, og kom meg på nett (viruset har tidligere hindra meg fra dette) Så jeg lasta ned antimalware, og fikk fjerna dritten. Trodde ikke det skulle bli så enkelt... Lenke til kommentar
Dr.Geek Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hmm... starta opp på vanlig måte nå, og kom meg på nett (viruset har tidligere hindra meg fra dette) Så jeg lasta ned antimalware, og fikk fjerna dritten. Trodde ikke det skulle bli så enkelt... Scan med dette programmet: http://www.surfright.nl/en (HitmanPro) og post oss loggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå