Gå til innhold

Hjelp til kjøp av rett bærbar PC

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trenger non råd for kjøp av ny bærbar PC.

Den gamle begynner å bli sliten og treg.

Vi trenger PC til foto og bilderedigering, surfing på nett, fremvisning og nedlasting av film, samt mediesenter og "Hoved"-stasjon for Itunes, som igjen skal serve Ipad og Ipod.

PC`en skal ikke brukes som spill-maskin.

Jeg ser for meg minimum minne på 4 GB.

Ønsker ikke å legge for mange kroner i ny PC nå, idet vi nettopp har brukt mye penger på hus etc. Men ønsker likevel at den nye PC skal være "sterk" nok til vårt behov, samt vare noen år.

Bilde og videoredigering er viktig for oss.

Prisklasse: 4-6.000,-

Jeg har sett på denne PC. Kommentarer mottas. Både negative og positive.

http://www.klikk.no/teknologi/data/article673207.ece

mvh

Bastus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil ha noe som tilfredstiller alle punktene, spesielt holdbarhet så går du for en Macbook pro! Det koster litt, men du får noe som passer helt perfekt med Itunes, ipod, iphone, bilderedigering, se film på, suring og ellers det du skriver at pc'n vil bli brukt til :D

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha noe som tilfredstiller alle punktene, spesielt holdbarhet så går du for en Macbook pro! Det koster litt, men du får noe som passer helt perfekt med Itunes, ipod, iphone, bilderedigering, se film på, suring og ellers det du skriver at pc'n vil bli brukt til :D

PC har jo like godt holdbarhet som Mac og du får også sterkere komponenter hvis du velger PC.

Kort sagt så greier en PC alt en MAC greier bare til en billigere penge :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...