King-Nothing Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg har nå Plantronics Voyager Pro og Jabra JX 20 som begge går for å være gode headset, men jeg syntes ingen av de imponerer. Plantronics er den som desidert sitter best på (jeg liker best headset med en relativt stor bøyle), men jeg syntes lydkvaliteten er heller dårlig på begge. Det er mye bedre lyd i telefonen enn i headset`ene og folk jeg snakker med klager over at jeg er utydelig og at det skraper litt når jeg snakker i disse. Hvor mye må man betale for å få et BRA headset? Hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Jeg ville gått inn her å sett litt: http://www.dealextreme.com/c/bluetooth-headsets-508 F. eks dette til drøye 75 kr: http://www.dealextreme.com/p/designer-s-jabra-bluetooth-v2-1-edr-handsfree-headset-with-microphone-6-hour-talk-200-hour-standby-48284 Jeg har ikke prøvd det, men det stod mye positivt i anmeldelsene! Også er det i tillegg så billig at du kan bestille 2 stk med det samme, bare det ikke kommer over 200, så slipper du moms. Edit: Gratis frakt er det i tillegg! Endret 15. juli 2011 av Umuligt Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Man får ikke et bra headset til 75kr, sånn er det bare... 1 Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Ingen som har anbefalinger? Lenke til kommentar
cableguy Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Lurer faktisk veldig på dette selv. Fortsatt ingen tips? @trådstarter; hva endte du opp med? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Har ikke handlet nytt ennå, og syntes det er merkelig at ingen her inne har noe å anbefale. Blir vel å pløye igjennom noen tester og få bestilt noe snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå