Ratleto Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Takk for et hyggelig, lite treff, folkens. Fint å komme seg ut i godværet. Speilmonster Kjempeinsekt Urban splatter Ensom sykkel Sommerkran Wærste Uekte boheh Merkelige parkeringsting 1 og 2 Tidligere bensinstasjon - nå ventestasjon Endret 15. juli 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Herlige Lademoen! Du verden det var mange morsomme motiver og farger der....fine bilder, Ratleto..takk for treffet og initiativet - glad jeg ble med. Skulle ikke ta særlig med bilder men hadde 180, nå har jeg gått gjennom og halvert; så det er fortsatt mange igjen. Et par riktig bra også ser jeg. Det blir vel en "Lademoen" blogg om ikke for lenge. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Noen av mine fra Fargeglade Lademoen: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Herlig vepse-søplebøtte, RandiA. Det ser ut som om dere har hatt en fin dag i solen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Ja, det var kjempebra. Fint jeg kom meg av sted...blogger litt på det i morgen tenker jeg. Det er veldig picaresque der. Av ca 180 bilder, har jeg kommet ned i 40 og det er greit. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Takk alle for en fin dag! Jeg er glad at jeg tok meg tid til å bli med. Dere har postet mange gode bilder og det er vanskelig å velge en favoritt, men jeg liker spesielt "Kjempeinsekt" + "Urban splatter" fra Ratleto og nr 3, 6 og 8 fra Randi. Har slettet mine bilder. Endret 21. oktober 2011 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Flotte bilder dere legger inn ja...og du verden så forskjellig vi har endt opp. Det er morsomt å se. Har blogget litt også jeg. Litt flere bilder der...men langt fra alle. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Da har jeg fått surra meg igjennom bildene mine jeg og. Så her kommer noen av dem. DSV by Kristine S., on Flickr Hello Kitty by Kristine S., on Flickr Syk gal by Kristine S., on Flickr Burgerne kommer by Kristine S., on Flickr Hoist the colors by Kristine S., on Flickr Broken glass by Kristine S., on Flickr Biebøtte by Kristine S., on Flickr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Takker for en kjekk tur og det er så absolutt fristende til gjentakelse. Flickrlenke Flickrlenke Flickrlenke Flickrlenke Flickrlenke Endret 16. juli 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Fantastisk fargerike og flotte bilder, Egil...likte spesielt vinduet, nr.2....gikk glipp av det jeg...og det fine du fikk til da du satt i fjæresteinene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå