Lantador Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 eks: jeg får frem et bilde på på siden, så har jeg en knapp rett under bilde hvor jeg trykker, da kommer det frem et helt tilfeldig bilde som jeg har lagt inn på en mappe i serveren min Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 har du vurdert å bruke et javascript. Det kan være et javascript som velger et bilde utifra klokkeslettet (sekundeR) eller noe slikt Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 er ikke så flink med javascript, kan såvidt litt om html, men skal prøve Lenke til kommentar
hmm Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Gå til google søk etter scripts, besøk en av disse scripts sidene som du får frem i søket og søk etter random image i den script siden du nå er kommet til. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Quote: On 2002-02-05 17:51, hmm skrev:Gå til google søk etter scripts, besøk en av disse scripts sidene som du får frem i søket og søk etter random image i den script siden du nå er kommet til. Better yet; http://www.scriptsearch.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå