Runningback Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Hei ! Jeg og en kompis vil komme oss til syden, helst innen 3-5 dager! Men sliter med å finne restplasser. Hvor bør jeg lete? Noen som kan hjelpe? Er bosatt i trøndelag, så det optimale hadde jo vært å reist fra Værnes. Men kan også kjøre ned til Gardermoen, eller evt molde/ålesund! Max pris er vel på en 4000kr med fly og hotell, kan strekke oss litt om det er nødvendig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Hei ! Jeg og en kompis vil komme oss til syden, helst innen 3-5 dager! Men sliter med å finne restplasser. Hvor bør jeg lete? Noen som kan hjelpe? Er bosatt i trøndelag, så det optimale hadde jo vært å reist fra Værnes. Men kan også kjøre ned til Gardermoen, eller evt molde/ålesund! Max pris er vel på en 4000kr med fly og hotell, kan strekke oss litt om det er nødvendig. Beste plassen å se er på finn.no. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) http://www.ving.no/restplasser?DepartureIds=12672%2c14491&CtryId=-1&DestinationAirportIds=-1&ResId=-1&QueryDurID=a&QueryDepDate=16.07.2011&LmsTypeId=2%2c3&PaxPrice=5015&SortBy=&SortAscending=True&page=0 Endret 16. juli 2011 av robertaas Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Kun et sete ledig på ukes turene der. Har lyst til å reise nå ! Men finner ingenting, huff.. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Fant fram noe til deg/dere. Her og her. Ellers kan du prøve denne reiseguiden. Eller som overslått over, så har du Finn Restplasser. Håper dere finner en tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå