Evakb Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 En flaske vin og et streif av sol Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kåre S. Pedersen Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Liker ideen din, spennende farger. For meg blir den tomme delen av glasset for dominerende, så kanskje satt dette i et annet forhold. Gjerne mer av "sttreif av sol " ! Kjør på ! Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Liker ideen din, spennende farger. For meg blir den tomme delen av glasset for dominerende, så kanskje satt dette i et annet forhold. Gjerne mer av "sttreif av sol " ! Kjør på ! Takk for kommentar. Det er kjekt å ha kamera for hånden med mulighet for å eksperimentere litt i det daglige. Dette var etter en middag i utestuen på hytta Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Liker det tette utsnitte og det spontane i uttrykket. Med litt mer planlegging kunne selvsagt dette blitt end bedre, Da ville jeg valgt en lysere bakgrund, fylt opp glasset litt mer og tørket bort fingeravtrykket. Men som jeg nevnte i innledningen, så liker jeg også dette spontane og ujålete uttrykket Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Liker det tette utsnitte og det spontane i uttrykket. Med litt mer planlegging kunne selvsagt dette blitt end bedre, Da ville jeg valgt en lysere bakgrund, fylt opp glasset litt mer og tørket bort fingeravtrykket. Men som jeg nevnte i innledningen, så liker jeg også dette spontane og ujålete uttrykket Takk skal du ha! Flasken var tom og glasset nesten like så....måtte skynde meg mens noen andre tok seg av ryddingen. Jeg synes ofte det spontane blir mer ekte enn det planlagte Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Et deilig avslappet bilde! Kunne kanskje hatt med litt mer av flasken rett over etiketten. Synes forresten de fingeravtrykkene hører med ved slik en anledning. Ikke alt skal være rent og pent bestandig. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Et deilig avslappet bilde! Kunne kanskje hatt med litt mer av flasken rett over etiketten. Synes forresten de fingeravtrykkene hører med ved slik en anledning. Ikke alt skal være rent og pent bestandig. Takk skal du ha. Enig med øvre del, men det ble ikke sånn. Det kan fort bli for pyntelig, her ble det snapshot av en situasjon + litt etterbehandling Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Stilig stilig! Slike bilder har jeg sansen for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg