frog.greatCuac() Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Problemet gjelder følgende kit: http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2129584 Det er ikke tastaturet som er problemet, men snarere musen. I de siste ukene har den begynt med en merkelig oppførsel som har begynt å bli en smule irriterende. (rettelse: veldig irriterende pga autooppdatering som ikke er mulig å skru av..) Når jeg klikker på f.eks adresselinjen i enten IE,Firefox,Opera,Chrome, you name it, så beveger cursor'n seg med en gang mot venstre. Det sier seg selv at det blir vanskelig å skrive med en slik vill cursor. I tillegg dersom jeg bruker scrollehjulet i enten utforskeren eller i en nettleser så går skjermen opp og ned. Om jeg åpner et eller annet i kontrollpanelet og går inn på en fane som tilfeldigvis inneholder en scrollbar (horisontal scrollbar) så beveger den seg mot.... venstre! (eller i tilfeldig retning dersom jeg bruker scrolleren til å justere på innstillingen) Veldig irriterende.. Sålangt har eneste løsning vært å avinstallere Intellipoint software. Problemet da er at scrollehjulet ikke fungerer slik det skal og de ekstra knappene på musa er helt daue. Jeg begynner å ane at det kanskje er noe galt med musen, kanskje interferens med noe annet når softwaren aktiverer de ekstra funksjonene på musen?? Eller er det en eller annen fjall innstilling som har endret seg på maskinen? Jeg har ikke innstallert noen annen software på denne maskinen annet enn automatiske oppdateringer. (det en stue pc hvor eneste oppgave er å spille musikk eller filmer..) For å utelukke evt problemer med selve maskinen har jeg prøvd musen på 2 andre maskiner. Ingen bombe at problemet var tilstede der au... OS: Win7 ultimate x86 Noen tips? Ender vel opp med at jeg drar ned til Datakjeden og bytter kit'et på garantien. (MS skal visst ha 3 års garanti på dette kit'et..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå