billy_InnleggNO Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 hvorfor blir eg alltid host på mw2 når eg ikke kan hoste?? eg har et greit nett, kan last ner en film med 4mb i sekunde... men eg blir alltis host på mw2. når eg game med m8 så er eg i et party til en anen men eg blir host uansitt... og da lagger det helle tiden.. når eg spiller alene blir eg host en gang i plant, men hvorfor blir eg host når eg er i en anen's party????? Lenke til kommentar
Aerlas Skrevet 21. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2011 hvorfor blir eg alltid host på mw2 når eg ikke kan hoste?? eg har et greit nett, kan last ner en film med 4mb i sekunde... men eg blir alltis host på mw2. når eg game med m8 så er eg i et party til en anen men eg blir host uansitt... og da lagger det helle tiden.. når eg spiller alene blir eg host en gang i plant, men hvorfor blir eg host når eg er i en anen's party????? Et kort og enkelt svar på det er at MW2 er er søppelspill som er direkte porta fra console uten å optimalisere multiplayeropplevelsen overhodet ved å tilpasse MP-delen til Pc. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå