Gå til innhold

Ny smarttelefon?

Anbefalte innlegg

Hallo, godtfolk!

Sitter her med en relativt gammel smarttelefon, en HTC Magic, kjøpt ved nyttår i 2010. Har installert HTC Sense, men Android-versjonen er fortsatt 1.5. På grunn av den utdaterte android-versjonen mistenker jeg at jeg går glipp av mye, og tilgangen på nye applikasjoner er ganske redusert. Vurderer derfor å kjøpe meg en ny telefon, men er ikke interessert i å betale stort mer enn 3000,-, og lurer om det er noen her inni som har en telefon de vil anbefale, evt. ikke anbefale. Har sett på bl.a. SE Xperia neo og Nexus S, men er usikker på om de er de beste alternativene, siden et godt kamera ikke er så veldig viktig for meg. Vil gjerne ha en telefon som oppdateres jevnlig, som er kjapp på lasting av nettsider og der det meste "flyter" bra. Vil også ha tilgang på de aller fleste nye spill/applikasjoner.

PS: Det finnes vel forresten ikke en sikker og relativt enkel måte å oppdatere Android-versjonen på, som jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes egentlig at Nexus S høres ut som en god ide. Vurderte den lenge selv. Den kjører jo stock android, slik at du hele tiden har nyeste android versjon, der andre må vente. Du får jo da også ikke Sense, men om det er viktig for deg vet jeg ikke. Den vil jo også ha tilgang til at av nye apps på market.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...