Kåre S. Pedersen Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Rudi Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Veldig bra rett og slett,så skal ikke legge ut mer om det;) Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Her er det ikke mye "å pakke inn". Bildet er rett og slett av veldig høy kvalitet etter min vurdering. Liker spesielt godt at du redegjør omkring det du har gjort for å komme frem til dette supre resultatet. Dette bør vi alle ta lærdom av Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg synes du har lykkes meget bra her, bildet er skarpt og fint og gode farger, et vakkert bilde av et dyr som er veldig sky, liker det! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Hvis jeg skal komme med forslag til forberinger, må det jo være noe å forbedre... Og her ser jeg ikke noe som kunne eller burde gjort anderledes. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Flott bilde av rådyret, men muligens litt "statisk" det tekniske sitter perfekt og plasseringen av dyret i bildeflaten er bra. i mine øyne ville det nok vert bedre visst den beitet el. men det typiske blikket når den har oppdaget fotografen er vanskelig å unngå. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Skarpt og fint, godt utsnitt! Lenke til kommentar
Kåre S. Pedersen Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Takker for kommentarer! fotogigen : Beitende Rudi er pgså på brikka. Valget her skyldes posituren og det vaktsomme blikket som samlet gjør en OK historie. Likeså hvordan anatominen og detaljer tegner seg i det været som er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg